اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان:

حرکت زنجیره اقتصادی با خرید محصول ایرانی قوت می‎گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: حرکت زنجیره اقتصادی کشور با انتخاب و خرید محصول ایرانی قوت می‎گیرد.

حرکت زنجیره اقتصادی با خرید محصول ایرانی قوت می‎گیرد

حجت‎الاسلام سید روح‎الله سلیمانی‎فر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری نکته‎ای کلیدی است و به مثابه شاخص، مسیر درست را به مردم و مسئولان نشان می‎دهد.

وی تصریح کرد: همه ما باید به حمایت تولیدات داخلی توجه کرده و در خریدهای‎مان ضمن توجه به کیفیت کالا، دیگران را نیز ترغیب به خرید کالای ایرانی کنیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با بیان اینکه حمایت از کار و سرمایه ایرانی حرکت به سمت جهش اقتصادی است عنوان کرد: اگر اقتصاد کشور به ثبات، امنیت و قله‎های پیشرفت دست پیدا کند انقلاب اسلامی از تمام حوادث همان‌طور که مصون بوده، محفوظ خواهد ماند.

سلیمانی‎فر یادآور شد: اگر وضعیت مشکلات اقتصادی بهبود یابد اشتغال جوانان مضاعف می‎شود.

این مسئول ابراز داشت: مسئولانی که در امر اقتصاد دست‎اندرکار هستند باید تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند تا موانع و بروکراسی‎های اداری که مانع امر مهم تولید شده برطرف شود و با حمایت از سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی زمینه اشتغال جوانان را بیش از پیش فراهم کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان متذکر شد: باید همانطوری‎ که دهه چهارم انقلاب به دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده با قوت و قدرت پیش برویم تا خواسته مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

سلیمانی‎فر با تصریح اینکه شعارهای ابتدای هر سال از سوی معظم‎له کاملاً حساب شده و زنجیره‎وار به یکدیگر مرتبط است اضافه کرد: شرایط موجود نشان می‎دهد که حضرت آقا از وضعیت کنونی راضی نیستند و از تمام مسئولان و مردم که سرباز ولایت در سنگرهای مختلف هستند توقع بیشتری دارند.

وی با تاکید بر اینکه همدلی مسئولان و دوری از کارهای جناحی و سیاست‎زدگی موجبات پیشرفت و تعالی در همه امور خواهد شد اذعان داشت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی کشور همانطوری‎ که در انتخابات 12 اسفند و راهپیمایی 22 بهمن و هر زمانی که لازم بوده است مشارکت جدی داشته‎اند نشان می‎دهد ما از نظر حضور مردم مشکلی نداشته‎ایم بنابراین اگر مؤلفه‎های اتحاد، همدلی، یکرنگی، صداقت، کار و تلاش در مسئولان پررنگ‎تر شود به مقصد مطلوب دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول