اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان:

بحران کم آبی هرمزگان هم‌چنان پابرجاست/ هرمزگان نیازمند تکرار اعتبارات سال 1390

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: بحران کم‌آبی هم‌چنان در هرمزگان پابرجاست و با این تفاسیر استان نیازمند تکرار اعتبارات سال 90 است.

بحران کم آبی هرمزگان هم‌چنان پابرجاست/ هرمزگان نیازمند تکرار اعتبارات سال 1390

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران خشک‌سالی‌های موجود و دامنه‌دار 30 ساله در هرمزگان را بی‌سابقه دانست و اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد هرمزگان آخرین استان از نظر حجم بارندگی و منابع آبی است و به دلیل این خشک‌سالی‌های پی در پی چاه‌ها ،قنوات و منابع زیرزمینی آب خشک شده و در وضعیت چالش برانگیز و بحرانی به سر می‌برد.

وی عنوان کرد: این وضعیت می‌طلبد تخصیص این اعتبارات منحصر به سال 1390 نباشد و در سال‌های آینده نیز اعتبارات به همین روند اختصاص یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستائی با اشاره به جذب اعتبارات در سال‌ جاری گفت: توجه ویژه دولت به مبحث آب روستایی در طول سال‌های گذشته با امسال قابل قیاس نیست و تنها در سال‌ جاری نسبت به سال 1389 بیش از 260 درصد رشد داشته است.

حمزه‌پور با مقایسه اعتبارات امسال با سه سال اخیر ادامه داد: اعتبارات امسال 17.5 درصد از مجموعه اعتبارات سال‌های 1387، 1388 و 1389 نیز بیشتر بوده است.

وی با بیان اینکه مجتمع‌هایی در شهرستان‌های استان وجود دارد که بیش از هشت سال از آغاز عملیاتی شدن آنها می‌گذرد، اما هنوز به دلیل عدم تأمین اعتبار ناتمام مانده، اذعان داشت: با جذب اعتبارات مناسب در سال‌ جاری بخش عظیمی از مشکلات برطرف خواهد شد، اما نگران تأمین اعتبار مناقصات جدید هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفار هرمزگان در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال آینده نیز شاهد توجه ویژه دولت به تأمین اعتبارات بخش آب روستایی باشیم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول