اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد:

کم‌آبی برخی روستاهای شهرستان دنا برطرف شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد از برطرف شدن مشکل کم‌آبی برخی روستاهای شهرستان دنا خبر داد.

کم‌آبی برخی روستاهای شهرستان دنا برطرف شد
سجاد رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: با عنایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مشکل کم آبی روستاهای لمای علیا، لمای سفلی، بیژگن و بنستان از توابع دهستان سادات محمودی به‌طور کامل بر­طرف شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پروژه آب‌رسانی به سادات محمودی به بهره‌برداری رسید.
وی گفت: این پروژه در راستای تأمین آب دهستان سادات محمودی در دور سوم سفر هیئت دولت به این استان مصوب شد، ولی به رغم اجرایی شدن پروژه به‌دلیل عدم اختصاص اعتبار در سال 89 عملیات اجرایی آن متوقف گردید.
رستگار افزود: در سفر شهریورماه 90 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان دنا و بازدید از پروژه آب‌رسانی و قول مساعد ایشان در خصوص تأمین اعتبار این پروژه در سال 90 و 91، لوله مورد نیاز این پروژه خریداری و پیمانکار انتخاب شد و به‌صورت شبانه‌روزی عملیات اجرایی این پروژه  اجرا شد و هم اینکه به بهره‌برداری کامل رسیده که در آینده نزدیک به­طور رسمی افتتاح خواهد شد.
وی حجم عملیات این پروژه را حدود 10 کیلومتر لوله پلی اتیلن با قطر 200 میلیمتر و فشار کار 16 اعلام کرد.
این مسئول افزود: انتخاب لوله پلی‌اتیلن در خطوط انتقال آب ضمن کاهش هزینه اجرایی به 30 درصد، دارای عمر طولانی و از نظر بهداشتی مناسب‌تر است.
رستگار در امور آبرسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در فصل تابستان روستاهای منطقه­ سادات محمودی با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه بودند، اعلام کرد: با بهره‌برداری از این پروژه مشکل کم آبی روستاهای لمای علیا، لمای سفلی، بیژگن و بنستان به ‌طور کامل بر­طرف می‌شود.
وی خدمات دولت کنونی در زمینه آب‌رسانی روستایی را بی‌نظیر و غیر قابل توصیف بیان کرد و اذعان داشت: در این دولت با رویکرد عدالت‌محوری بیشتر روستاهای محروم و صعب‌العبور از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول