اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اطمینان از رضایت مسافران نوروزی انجام شد

بازدید استاندار خراسان شمالی از پایگاه‌های هلال احمر

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی از پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شرق این استان بازدید کرد.

بازدید استاندار خراسان شمالی از پایگاه‌های هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت توسط یک فروند بالگرد به فاروج در شرق این استان رفت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های پست‌های امداد و نجات در ایستگاه مسجد و حسینیه امام سجاد (ع) قرار گرفت.

استاندار خراسان شمالی همچنین بعد از این بازدید به سمت بازارچه صنایع دستی فاروج که در محل پارک انرژی هسته‌ای برپا شده بود رفت و از غرفه‌های این بازارچه بازدید و با صنعتگران صنایع دستی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید از پایگاه راهنمایان مسافران نوروزی در این بازارچه از دیگر برنامه‌های شفقت در سفر به شهرستان فاروج بود که وی در جریان فعالیت‌های پایگاه‌های راهنمایان نوروزی در استان قرار گرفت.

آخرین ایستگاه مورد بازدید رئیس ستاد تسهیلات نوروزی خراسان شمالی در فاروج پایگاه امداد و نجات جاده‌ای امام رضا (ع) بود که شفقت با توضیحات مسئولان پست، در جریان فعالیت‌های امدادی این پایگاه قرار گرفت.

وی همچنین ضمن یادداشت در دفتر جمعیت هلال احمر استان، از تلاش‌های امدادگران قدردانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی هم در این بازدید با اشاره به اینکه در اجرای طرح نوروزی 25 پایگاه امداد و نجات در استان برپا شده است، افزود: این پایگاه‌ها تا 15 فروردین امسال برای امداد رسانی به مصدومان سوانح جاده‌ای در حال آماده باش هستند.

حامد سجادی همچنین با اشاره به ساماندهی 20 پایگاه راهنمایان مسافران نوروزی در استان برای طرح نوروزی اظهار کرد:‌ تاکنون بیش از 74 هزار مسافر در این پست‌ها راهنمایی شده‌اند.

وی همچنین توزیع 68 هزار و 260 مورد اقلام توزیع شده در این پایگاه‌ها را برشمرد و گفت: این اقلام شامل بروشور، نقشه و پیک هلال در بهار است.

سجادی توزیع کیف کمری امدادی به تعداد 7 هزار عدد و همچنین سه هزار و 600 لوح را از دیگر فعالیت‌های پایگاه‌های راهنمایان مسافران نوروزی در استان از 25 اسفند تا روز گذشته است.

وی همچنین با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر استان برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شرایط بارش برف و باران خاطرنشان کرد: این جمعیت به همین منظور اماکنی را ساماندهی کرده است.

به گزارش فارس، در جریان بازدید استاندار خراسان شمالی از پست‌های امداد و نجات، پایگاه راهنمایان مسافران نوروزی و بازارچه صنایع دستی معاون عمرانی استاندار، سرپرست مدیریت بحران، مدیرکل امنیتی انتظامی و فرماندار فاروج شرکت داشتند.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول