اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی کنگان خبر داد

بازدید 400 هزار گردشگر از بندر باستانی سیراف

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی کنگان از بازدید 400 هزار گردشگر از بندر باستانی سیراف خبر داد.

بازدید 400 هزار گردشگر از بندر باستانی سیراف

 حجت‌الاسلام محمد بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر شهرستان کنگان و بخش مرکزی برنامه‌ریزی متنوعی برای استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی انجام دادند و بحمدالله تاکنون شاهد اجرای برنامه‌ها هستیم.

وی افزود: اماکن اقامتی و مراکز پذیرایی و اصناف شهرستان به شکل منظم و با کیفیت مطلوبی به مهمانان سرویس‌دهی می‌کنند و شاهد رضایت خاطر مهمانان از اقدامات انجام شده هستیم.

بخشدار مرکزی کنگان خاطر نشان کرد: بخش مرکزی بیشترین جاذبه‌های توریستی را دارد و بندر زیبا و منحصربه‌فرد تاریخی و باستانی سیراف و شهر ساحلی بنک دارای جاذبه‌های بسیار زیبایی هستند.

بحرانی از بازدید 400 هزار گردشگر از بندر باستانی سیراف خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین بیش از 406 هزار گردشگر داخلی و خارجی از بندر سیراف بازدید کرده‌اند.

وی یادآور شد: میزان استقبال مهمانان نوروزی از مناطق گردشگری بخش مرکزی کنگان بسیار بیشتر از سال گذشته است و بر اساس آمار رسمی موجود 25 درصد رشد را نشان می‌دهد.

بخشدار مرکزی کنگان اذعان داشت: کنگان علاوه بر اینکه میزبان صنایع مهم نفت و گاز است، جاذبه‌های توریستی متنوع و منحصربه‌فردی دارد و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول