اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قمصر کاشان:

"تولید ملی" نباید در بیلبوردها باقی بماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قمصر کاشان گفت: عملیاتی شدن شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» مهم است و نباید این شعار فقط در بیلبوردها باقی بماند.

"تولید ملی" نباید در بیلبوردها باقی بماند

حجت‌الاسلام ابوالقاسم ارمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری تکمیل کننده شعار جهاد اقتصادی ایشان در سال گذشته است.

وی شعار «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» را بهترین پیام در شرایط تحریم کشور عنوان کرد و افزود: این تأکید مقام معظم رهبری توصیه و رهنمودی ارزشمند برای فعالیت‌های مسئولان نظام اسلامی در سال جدید است.

امام جمعه قمصر کاشان، ایجاد انگیزه برای تحقق شعار مقام معظم رهبری را مهم توصیف و تصریح کرد: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید همراه با برنامه‌ریزی و هدفمند دنبال شود.

ارمی، با بیان اینکه مسئولان باید سیاست‌گذاری‌های خود را در چارچوب شعار امسال و در راستای تحقق پیام مقام معظم رهبری تبیین کنند اضافه کرد: حمایت از تولید ملی در نهایت زمینه‌ساز رشد و ارتقای صنایع مختلف در کشور و افزایش اشتغال جوانان و متخصصان داخلی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه شعار امسال ولی امر مسلمین جهان اهمیت هویت ملی و اصالت اعتقادی را در همه بخش‌ها به ملت ایران گوشزد می‌کند متذکر شد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری دستورالعمل تمامی برنامه‌های اقتصادی کشور است.

وی با تأکید بر اینکه این شعار باید تبدیل به شعور شده و اجرایی شود از مسئولان خواست نسبت به اجرایی کردن آن همت گمارند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول