اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

نهادهای فرهنگی تولید ملی را نهادینه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به نامگذاری سال‌ جاری توسط مقام معظم رهبری گفت: نهادهای فرهنگی، تولید ملی را فرهنگ‌سازی کنند.

نهادهای فرهنگی تولید ملی را نهادینه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری‌خطیر پیش از ظهر امروز در جلسه طرح‌ها و برنامه‌های سالانه این اداره با اشاره به نامگذاری سال 91 به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کشور و بررسی همه‌‌جانبه مسائل اقدام به نامگذاری سال می‌پردازند.

ذاکری‌خطیر تصریح کرد: ادارات و نهادهای فرهنگی و علمی باید در نهادینه کردن و بسترسازی فرهنگی، مفهوم تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کنند.

این مسئول به اشاره به پیشرفت‌های شگرف کشور در زمینه‌های مختلف افزود: ملت ایران نشان داده‌اند با تلاش و همکاری عمومی می‌توان به اهداف بلند دست یافت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه از برنامه‌ریزی این اداره برای فرهنگ‌سازی شعار ملی سال 91 خبر داد و گفت: پیام مقام معظم رهبری را به عنوان یک فریضه در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار می‌دهیم.

وی به ارتباط فعالان تشکل‌های دینی، روحانیان، مربیان و مدیران قرآن و مبلغان و مبلغات با این اداره اشاره کرد و گفت: فعالان دینی و قرآنی با برنامه‌ریزی واحدهای اداره تبلیغات اسلامی در مسیر فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن لزوم حمایت از تولید ملی فعالانه شرکت می‌کنند.

ذاکری‌خطیر در پایان از واحدهای قرآنی، تشکل‌های دینی و اعزام مبلغ این اداره خواست برنامه‌‌های اجرایی فرهنگ‌سازی شعار سال 90 را برای اجرا، تدوین و در اختیار فعالان دینی و قرآنی قرار دهند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول