اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد

استقرار پایگاه‌های هلال احمر در محورهای مواصلاتی قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: استقرار پایگاه‌های امدادی و اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان قزوین تا پایان تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان قزوین و محل‌های ورودی شهرها ادامه دارد.

استقرار پایگاه‌های هلال احمر در محورهای مواصلاتی قزوین

محمد حیاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین از اسفند ماه سال 90 در تمام راه‌های استان قزوین حضور داشته است و این حضور تا پایان تعطیلات نوروزی استمرار دارد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان قزوین در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته با حضور در راه‌های مواصلاتی قزوین _ زنجان و قزوین _ رشت هم اتوبان و هم جاده قدیم توانست عملکرد مطلوبی را در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بر جای بگذارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: در پی کولاک روزهای پایان اسفند ماه سال گذشته و بسته شدن راه‌های مواصلاتی استان قزوین، 12 هزار و 800 نفر طی یک شبانه‌روز در استان قزوین اسکان داده شدند.

حیاتی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین هم‌اکنون با 16 پایگاه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان قزوین به امر امدادرسانی مشغول است.

وی یادآور شد: 3 هزار نفر روز نیز طی طرح امداد نوروزی مشغول به خدمت به مسافران نوروزی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تأکید کرد: 16 پایگاه نیز در طرح راهنمای مسافران نوروزی در محل‌های ورودی شهرهای استان قزوین مستقر هستند که سعی شده از افراد انگلیسی‌زبان نیز برای راهنمایی مسافران خارجی استفاده کنیم.

حیاتی عنوان کرد: برپایی چادرهای سلامت و پخش بروشور و لوح‌های فشرده حاوی نقشه و راهنمای شهرها نیز از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان قزوین به مسافران نوروزی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه سه هزار نفر در طول 20 روز به این خدمت‌رسانی مشغول هستند، یادآور شد: در هر پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر استان قزوین، یک ست نجات و رهاسازی به همراه آمبولانس و نیروهای این جمعیت حضور دارند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول