اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ارشاد استان زنجان خبر داد

برگزاری 6 جشنواره فرهنگی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شش جشنواره مختلف در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 6 جشنواره فرهنگی در استان زنجان

محمد ذوالقدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال جاری و با آغاز تعطیلات نوروزی برنامه‌های مختلف فرهنگی در استان زنجان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی تاثیرگذاری با آغاز بهار طبیعت در استان برگزار می‌شود افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این ایام استفاده کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرای موسیقی زنده عاشیق‌‌ها در شهرستان ابهر تصریح کرد: این برنامه به مدت دو روز در این شهرستان برگزار شد.

وی از برگزاری چهارمین نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی فجر در زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در ایام تعطیلات نوروز در فرهنگسرای اشراق خدابنده در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ذوالقدری با بیان اینکه همه نگارخانه‌های استان زنجان در ایام نوروز میزبان میهمانان و علاقه‌مندان به هنر هستند افزود: آثار مختلف هنرمندان در نگارخانه‌های استان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه همه نگارخانه‌های استان در ایام نوروز برنامه دارند افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه‌های برگزار شده بازدید کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از توزیع 2 هزار جلد کتاب در بین مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این کتاب‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرها توزیع شده است.

وی با اشاره به استقبال از مهمانان نوروزی در این ایام تصریح کرد: استقبال از کاروان صلح نیز از برنامه‌های فرهنگی استان محسوب می‌شود.

ذوالقدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سال جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری شش جشنواره در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه از سال 84 تاکنون این امر مغفول مانده بود خاطر نشان کرد: جشنواره‌های تجسمی، خوشنویسی، موسیقی، هفته فیلم استان زنجان و جشنواره عکس از جمله این جشنواره‌ها محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این جشنواره‌ها در استان انجام شده است تصریح کرد: هنرمندان رشته‌های مختلف می‌توانند در این جشنواره‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول