اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد

حضور گلستان در جشنواره آموزشی و فرهنگی اهل سنت کشور

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از حضور گلستان در جشنواره آموزشی و فرهنگی اهل سنت کشور خبر داد.

حضور گلستان در جشنواره آموزشی و فرهنگی اهل سنت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، رمضان ملاح اظهار داشت: نخستین جشنواره آموزشی و فرهنگی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در تهران برگزار می‌شود و با توجه به عملکرد موفق استان گلستان، دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان‌های گلستان و گیلان در این جشنواره حضور می‌یابد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با حضور استان‌های اهل سنت‌نشین کشور از 14 اسفند ماه در تهران آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به کسب عنوان نخست اولین المپیاد ورزشی طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت کشور توسط اعضای تیم استان گلستان، بیان داشت: در این المپیاد که با حضور تیم‌های منتخب مدارس علوم دینی اهل سنت سراسر کشور برگزار شده بود، اعضای تیم گلستان با کسب بیشترین مدال‌ها عنوان نخست را کسب کرد.

ملاح عنوان کرد: همچنین همایش‌های ویژه هفته وحدت و ایام‌الله دهه فجر که با مشارکت گسترده اهل سنت برگزار شده بود، در سطح کشور کم نظیر بوده است.

وی به همایش‌های بزرگ هفته وحدت و ایام‌الله دهه فجر در شرق استان به میزبانی گنبدکاووس و غرب گلستان به میزبانی گمیشان اشاره کرد و اذعان داشت: همایش بزرگ بانوان اهل سنت نیز در شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

ملاح متذکر شد: در نخستین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن تیم اعزامی استان گلستان در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت و تجوید حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول