اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین:

جشنواره بازی و اسباب‌بازی شادی را به کودکان هدیه داد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین با برگزاری نمایشگاه و جشنواره ملی بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز شادی را به کودکان امروز و دیروز هدیه داد.

جشنواره بازی و اسباب‌بازی شادی را به کودکان هدیه داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین سیدمهدی کاظمی با بیان اینکه زمان برگزاری جشنواره بازی و اسباب‌بازی در ایام نوروز یکی از جذابیت‌های این جشنواره است، اظهار کرد: مکان برگزاری این جشنواره یکی از عوامل مهم برگزاری این جشنواره است که به فضای بهتر برگزار شدن جشنواره کمک شایانی کرده است.

وی ادغام نمایشگاه صنایع دستی با جشنواره اسباب‌بازی را یکی دیگر از جذابیت‌های این جشنواره در سال جاری برشمرد و افزود: در این جشنواره کودکان دیروز در کنار کودکان امروز به مرور خاطرات خود می‌پردازند و فرصتی است تا کودکان دیروز بازی‌های کودکیشان را برای کودکان امروز تعریف کنند.

کاظمی بیان کرد: این جشنواره جزو اولین جشنواره‌های می‌باشد که با خلاقیت خاصی در سطح ملی برگزار شده است و کاری ارزشمند و ماندگار برای مدیریت شهری باقی می‌ماند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین اضافه کرد: در سال‌های آتی این جشنواره جایگاه خود را بین مردم پیدا می‌کند و به مرور زمان تکمیل‌تر می‌شود.

وی با تصریح اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی برای معرفی قزوین بسیار تأثیرگذار است و قزوین را از یک استان گذری به مبداء تبدیل می‌کند، بیان کرد: در حال حاضر شهرداری فقط یک نهاد برای ارایه خدمات نظافتی و عمرانی نیست بلکه یک نهاد اجتماعی است که با رویکرد انسان‌محور ایفای نقش می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری این جشنواره یک حالت نمایشی ندارد بلکه نیاز شهروندان است که مرتفع گردیده و مورد استقبال هم قرار گرفته است.

کاظمی افزود: با برگزاری این جشنواره علاوه بر اینکه شهروندان ارتباط بیشتری با مدیریت شهری پیدا می‌کنند به نوعی قزوین در ابعاد مختلف از جمله فرهنگی و تاریخی به شهروندان معرفی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین برگزاری این جشنواره را یک کار خلاقانه دانسته و یادآور شد: آینده قزوین را با توجه به برگزاری این جشنواره و اقدامات شهرداری قزوین در راستای مشارکت شهروندان روشن است، چراکه شهر قزوین دارای فرهنگ و اقتصاد خوبی در همه حوزه‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه قزوین دارای قابلیت‌های بالقوه است و این قابلیت‌ها باید به بالفعل تبدیل شود، بیان کرد: قزوین دوباره زنده و فرهنگی که به مرور زمان در حال فراموشی بود دوباره احیا می‌شود.

وی با اظهار اینکه کودکان امروز از بازی کودکان دیروز اطلاع ندارند و این عدم اطلاع باعث شده کودکان به سمت بازی‌های وارداتی بروند، بیان کرد: برگزاری این جشنواره کمک به سزایی می‌کند تا کودکان امروز بتوانند با بازی کودکان دیروز آشنا شوند.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول