اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 11 ماه به کار خود پایان داد

چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی ورزشی حراست پتروشیمی ماهشهر

خبرگزاری فارس: چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، ورزشی حراست شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر به کار خود پایان داد.

چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی ورزشی حراست پتروشیمی ماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، این جشنواره که در سطح گسترده بین کارکنان حراست و خانواده های ایشان برگزار شد، طی مراسمی در تالار آفرینش منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پس از 11 ماه به کار خود پایان داد.

مشاور وزیر نفت و رئیس سازمان حراست صنعت نفت و معاونان ایشان، رئیس حوزه قضایی بندرامام خمینی(ره)، جانشین فرماندهی منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) ماهشهر، تنی چند از مدیران عامل و شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر، رؤسای حراست این شرکت‌ها و شرکت کنندگان در چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، ورزشی حراست، در آیین اختتامیه این جشنواره حضور به هم رساندند.

رئیس سازمان حراست صنعت نفت کشور در سخنانی با ابراز خرسندی از تشریف فرمایی و عنایت خاص مقام معظم رهبری به صنعت نفت به عنوان پیشانی اقتصادی کشور، گفت: این جمع به خود افتخار می‌کند و می‌داند که از چه صنعت مهمی صیانت می‌کند.

مجید پارسانیا، گفت: ما باید از تحریم‌های دشمن به عنوان تمرینی برای خودکفایی و توانمندسازی خود استفاده کنیم.

وی با تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره از متولیان آن خواست تا آن را به صورت دائم برگزار کنند تا در تمام لحظات کارکنان و خانواده‌های ایشان در فضای معنوی قرآن، نشاط، ورزش و بالندگی علمی به سر برند.

مشاور وزیر نفت تمام عناوین جشنواره را اعم از قرآنی، علمی و ورزشی را برای فعالیت های حراست مفید و مؤثر دانست و در ادامه به نیروهای حراست توصیه‌هایی در راستای تقویت نیروی انسانی با کیفیت در صنعت نفت ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز ضمن تقدیر از همه مربیان، داوران، سرپرستان، ورزشکاران و دست‌اندرکاران برگزاری چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، ورزشی حراست شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر، اظهار امیدواری کرد که جشنواره چهارم همچون جشنواره پیشین به اهداف مورد نظر خود رسیده باشد.

علی یزدانی در ادامه گفت: امید است در دوره‌های بعد با گسترش اهداف جشنواره که همانا بالا بردن بار معنوی و ارتقای دانش منطبق با مسئولیت‌های ذاتی حراست به‌منظور صیانت از صنعت کشور است را فراهم کند و این جشنواره بیش از پیش در سطح خانواده‌های کارکنان حراست اشاعه یابد.

*برگزاری جشنواره منطقه ویژه ماهشهر گامی در راستای ارتقای سطح دانش کارکنان

در ادامه سرپرست حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: ما در صنعت نفت باید بر خود ببالیم چرا که مورد توجه ویژه مقام عظمای ولایت قرار گرفتیم و در طلیعه و اختتام سال 90 این صنعت به قدوم مقام معظم رهبری مزین شد؛ امیدواریم به میمنت این حسن حضور بالندگی و خیرات و برکات فراوان را در مجموعه صنعت نفت شاهد باشیم.

عبدالرضا غلامی، گسترش فضای معنوی در بین کارکنان و خانواده‌های حراست با محوریت فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های نهج‌البلاغه را مهمترین هدف برگزاری جشنواره دانست و افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت با تجلیل از خانواده محترم شهدا و ایثارگران، ایجاد فضای مشارکتی در جهت تعامل و پیشبرد امور در راستای سند چشم انداز سازمان حراست، ارتقای توانمندی همکاران حراست در حوزه های مدیریتی، ارتقای سطح دانش همکاران با رویکرد پژوهش‌های کاربردی، ایجاد انگیزه، ارتقای توان جسمی و کشف استعدادها از دیگر اهداف جشنواره به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: پس از حضور مدیران متعهد و فعال در رأس سازمان حراست صنعت نفت، دانش محوری، برنامه محوری، داشتن چشم‌انداز و تدوین برنامه‌های عملیاتی در بدنه حراست این صنعت صورت گرفته است که اجرای این جشنواره در راستای آن اهداف بود.

غلامی در ادامه با ذکر جزئیات گزارش پایان کار و دستاوردهای جشنواره با ارائه ی آمارهای مقایسه‌ای نشان داد که جشنواره چهارم در تمام شاخص‌های ارزیابی چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی نسبت به جشنواره های پیشین ارتقای چشمگیر داشته است.

330 ختم قرآن، ارائه 74 مقاله علمی- تخصصی در قالب 39 عنوان، ایجاد 74 اثر هنری،  42هزار و 500 نفر ساعت فعالیت در بخش اجرایی  و حضور 29 شرکت پتروشیمی در این جشنواره از آمارهای قابل توجه سرپرست حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود.

در پایان این مراسم کاپ‌های طلایی، لوح‌های تقدیر و جوایز نقدی به برگزیدگان رقابت‌های گوناگون جشنواره اهدا شد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول