اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار سلیمانی

نهمین جشنواره فرهنگی هنری رهاورد سرزمین نور برگزار شد

خبرگزاری فارس: اجلاسیه نهمین جشنواره فرهنگی هنری رهاورد سرزمین نور چهارشنبه شب با حضور فرماندهان نظامی و شخصیت‌های مختلف برگزار شد.

نهمین جشنواره فرهنگی هنری رهاورد سرزمین نور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار یعقوب سلیمانی چهارشنبه شب در این مراسم ضمن گرامیداشت و خاطره شهدای دفاع مقدس و امام (ره) اظهار کرد: این مراسم اولین نشست جشنواره فرهنگی هنری رهاورد سرزمین نور است.

وی ادامه داد: امسال تحول زیادی در جشنواره رهاورد ایجاد شده است که برای نخستین بار شاهد برگزاری سه نشست تخصصی در برنامه‌ریزی جشنواره هستیم.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمایشات زیادی مبنی بر اهمیت راهیان نور دارند که این نشان دهنده تأثیرگذاری این رویداد بزرگ فرهنگی است.

وی گفت: جشنواره رهاورد سرزمین نور یکی از مردمی‌ترین جشنواره‌هاست که مخاطبان خاص خودش را دارد، امسال 8 هزار و 55 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه در 9 موضوع ارسال شد که قریب به160 اثر برگزیده شده است که در اختتامیه به این افراد تندیس و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

سردار سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: این جشنواره برنامه‌ای فرهنگی، ادبی، هنری برای حضور همه مردم و اقشار و همه هنرمندان و ادیبان و جوانانی که به نحوی دل در گرو هشت سال دفاع مقدس دارند و یکی از مردمی‌ترین جشنواره هاست.

رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج افزود: رهبر معظم انقلاب از این حرکت بزرگ اظهار خرسندی کردند، ایشان چندین بار در خوزستان و غرب کشور حضور پیدا کرده‌اند.

وی گفت: در دولت اصلاحات که می‌خواستند تخت جمشید را جزو مکان‌های فرهنگی کشورمان معرفی کنند رهبرمان در سفری که به مناطق جنگی داشتند این مناطق عملیاتی را قطعه‌ای از بهشت دانستند، سرزمینی که شاهد سال‌ها فداکاری رزمنده‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که یکی از بسترهای آن راهیان نور است در راستای تحقق مولایمان جامه عمل بپوشانیم.

وی در پایان گفت: دفاع مقدس ما امتداد عاشوراست، جلوه‌هایی که در عاشورا بود در دفاع مقدس هم بود و الان در راهیان نور شاهد دیدن آن هستیم.

اجلاسیه نهمین جشنواره فرهنگی هنری رهاورد سرزمین نور چهارشنبه شب با حضور صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور و فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان برگزار شد./ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول