اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گناوه

سومین جشنواره ملی مجسمه‌های شنی به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره ملی مجسمه‌های شنی با حضور مدیران استانی و شهرستانی در ساحل روستای مال‌قائد بخش مرکزی گناوه استان بوشهر به کار خود پایان داد.

سومین جشنواره ملی مجسمه‌های شنی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه فرماندار گناوه ظهر امروز در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به حجم زیاد مسافران نوروزی به شهرستان اقدامات لازم برای حضور گردشگران برای استراحت و تفریح در روستاها انجام شده است.

احمد جعفری‌نسب بیان کرد: وجود ساحل زیبا و ماسه‌ای در روستاهای بخش مرکزی و به‌ویژه روستای مال‌قائد موجب شد سومین جشنواره مجسمه‌های شنی با حضور 200 شرکت‌کننده از سراسر کشور ظرف مدت یک روز با هم به رقابت بپردازند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: برای اینکه هموطنان گرامی بتوانند از جاذبه‌های روستایی منطقه استفاده کنند برنامه‌های متعدد فرهنگی در روستاهای بخش مرکزی و بخش ریگ در دستور کار ستاد تسهیلات نوروزی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: جشنواره‌های مجسمه‌های شنی، غذای محلی و ورزش‌های بومی و محلی، گشت دریایی، پیست موتورسواری، اسب‌سواری از جمله برنامه‌هایی است که در روستاها در این ایام برگزار شده و می‌شود.

بخشدار مرکزی گناوه نیز در این آیین گفت: برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در سطح این روستا و منطقه انجام و ثبت‌نام از علاقمندان صورت گرفت که با استقبال چشمگیر هموطنان مواجه شد.

ضرغام مردانی افزود: در برگزاری این جشنواره که برای سومین سال پیاپی در روستای مال‌قائد انجام می‌شود دهیار و شورای اسلامی این روستا تلاش زیادی کردند.

بخشدار مرکزی گناوه یادآور شد: جشنواره طبخ غذاهای محلی نیز سه‌شنبه هفته جاری با حضور مهمانان نوروزی در روستای گردشگری مال خلیفه برگزار می‌شود.

در پایان با رأی هیئت داوران مهدی خضری از گناوه، حسن فوقی از اصفهان، سیده زبیده موسوی از گناوه، غلامرضا فخری از گناوه، پریسا بلید از کرمانشاه، محمد دشتی از گناوه، ابراهیم دهقان از گناوه، فاطمه بصیرت از گناوه، رامین طاهری از اصفهان، اسدالله مهدوی از اصفهان، بهمن دهقان از تهران،  فاطمه نوبخت از گناوه و  سعید حسن‌پور از گناوه به عنوان نفرات برتر انتخابات شدند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول