اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دماوند خبر داد

اسکان 700 مسافر در مدارس دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از اسکان 700 نفر در مدارس این شهرستان تا صبح امروز خبر داد.

اسکان 700 مسافر در مدارس دماوند

سیدقاسم حسینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تاکنون نزدیک به 700 نفر از مسافران نوروزی در مدارس شهرستان دماوند اسکان داده شده‏اند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان دماوند به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان دماوند، تلاش‏های خود را پیش از ورود به سال جدید آغاز کرده بود.

حسینی اضافه کرد: ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش شهرستان دماوند علاوه بر نشست‏های شهرستانی، چندین نشست داخلی را نیز برای برنامه‏ریزی بهتر در این زمینه ترتیب داده بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند افزود: نتیجه این چند نشست با حضور مسئولان بخش‏های مختلف آموزش و پرورش شهرستان دماوند، تصمیمی ابتدایی برای تجهیز 100 کلاس درس برای استقبال از مسافران نوروزی بود.

وی ادامه داد: اما در هر صورت تنها 40 واحد نوساز شهرستان نظیر مدرسه امام خمینی (ره)، ابراهیمی، هنرستان زینبیه (س)، شهید مدنی، شهید هاشمی‏نژاد آبسرد، 12 فروردین کیلان از میان این 100 کلاس برای اجرای طرح‏های ستاد اسکان نوروزی مدنظر قرار گرفت.

حسینی با اشاره به تجهیزات موجود در این مدارس خاطر نشان کرد: برای رفاه حال مسافران نوروزی شهرستان دماوند حاضر در مراکز ستاد اسکان این شهرستان، تجهیزاتی مانند تلویزیون ال.سی.دی، یخچال، فرش، پتو و گاز طبخ غذا فراهم آمد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از ارائه یک وعده غذای گرم به فرهنگیان حاضر در مراکز ستاد اسکان مدارس شهرستان خبر داد.

این مسئول اذعان داشت: فرهنگیان به اتفاق خانواده‏هایشان با دریافت فیش مخصوص از ستاد اسکان مستقر در مدارس و البته ثبت از روز گذشته در مراکز عرضه غذای شهرستان دماوند با یک وعده غذای گرم پذیرایی می‏شوند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول