اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

اسکان 4 هزار و 500 فرهنگی در مدارس اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات تا پایان روز پنجم بیش از 4 هزار و 500 فرهنگی در مدارس و باشگاه فرهنگیان اردبیل اسکان داده شدند.

اسکان 4 هزار و 500 فرهنگی در مدارس اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل احمد محمودزاده صبح امروز در جریان بازدید از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان اردبیل اظهار داشت: در همین مدت بالغ بر یک هزار و 87 خانوار فرهنگی در ستاد اسکان نوروزی استان اردبیل سکونت داده شدند.

وی افزود: در این مدت 4 هزار و 500 نفر در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان اردبیل پذیرش شده و در بیش از 500 کلاس درس در این استان اسکان داده شده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: اغلب مسافران نوروزی این استان از جاذبه‌های توریستی چشمه‌های آبگرم این استان به ویژه شهرستان سرعین بهره‌مند شده و از این جاذبه‌ها استفاده کرده‌اند.

محمودزاده اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم با آغاز هفته دوم سفرها و با مساعد شدن شرایط جوی، شاهد حضور بیشتر مسافران فرهنگی در استان اردبیل باشیم.

عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان با بیان اینکه بهترین امکانات و شرایط برای اسکان فرهنگیان در این ایام تدارک دیده شده است گفت: با تأکید مقام عالی وزارت مبنی بر مهیا کردن سفرهای آسان و ساده برای فرهنگیان، تلاش کردیم تا در استان نیز بستر این کار را مهیا کنیم.

محمودزاده گفت: بهترین مدارس، امکانات و نیروی انسانی برای این امر تدارک دیده شده و اعضای ستاد نیز با آمادگی 100 درصد شبانه‌روزی در خدمت مسافران نوروزی هستند تا به آنها خدمات ارائه کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش‌آموزان خانوارهای فرهنگی اسکان یافته خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در این سفرها می‌توانند خاطرات خود را از زیبایی‌های سفر به استان اردبیل و حضور در مناطق زیبا و با جاذبه‌های گردشگری متنوع نوشته و با ارسال به ستاد اسکان استان اردبیل، در مسابقه تدارک دیده شده شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید رییس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: 972 نفرروز مسافر نوروزی از سراسر کشور در پنجمین روز فروردین سال 1391 در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اردبیل مورد استقبال و پذیرش قرار گرفته‌اند.

فرهام احمدی گفت: در پنجم فروردین 901  نفر از فرهنگیان مسافر نوروزی از استان‌های زنجان، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، آذربایجان غربی، گیلان و کردستان تا روز چهارم فروردین امسال در قالب 293 خانوار در ستادهای اسکان استان اردبیل پذیرش شده و خدمات لازم به آنان ارائه گردید.

وی افزود: این عزیزان در ستادهای اسکان سرعین، نیر، نمین، پارس‌آباد، خلخال، نواحی یک و دو اردبیل، مشگین‌شهر و خانه‌های معلم سرعین و اردبیل مورد پذیرش قرار گرفتند و تعداد 315 پرس غذای گرم رایگان به عزیزان فرهنگی و خانواده‌های آنان توزیع گردید.

انتهای پیام/خ۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول