اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا روز پنجم فروردین صورت گرفت

پذیرش بیش از 105 هزار خانوار در ستادهای اسکان نوروزی قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از پذیرش 210 هزار و 17 نفر روز مهمان نوروزی تا امروز در ستادهای اسکان فرهنگیان قم خبر داد.

پذیرش بیش از 105 هزار خانوار در ستادهای اسکان نوروزی قم

محمدحسین امین‌جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به افزایش تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اسکان نوروزی در قم اظهار داشت: ثبت‌نام اینترنتی فرهنگیان برای اسکان در تعطیلات نوروز در قم از پنجم اسفند آغاز شده و تا 22 اسفند ماه ادامه داشته است.

وی تعداد مسافران پذیرش شده نوروزی از طریق ثبت‌نام اینترنتی را 41 هزار و 600 نفر روز در قالب 8 هزار و 320 خانواده اعلام و عنوان کرد: مسافران نوروزی در 400 مدرسه اسکان داده شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه ثبت‌نام از مسافران نوروزی طبق روال سال گذشته به دو صورت حضوری و اینترنتی بوده است گفت: 12 ستاد اسکان نوروزی نیز در نواحی آموزش و پرورش استان مستقر شده و نسبت به پذیرش و اسکان مسافران نوروزی اقدام خواهند کرد.

وی از تقسیم مدارس به سه نوع «الف»، «ب» و «ج» از نظر امکانات خبر داد و تصریح کرد:  30 درصد مدارس نوع «الف» هستند که امکاناتی چون فرش، پتو، بالش، یخچال، تلویزیون و آبدارخانه و حمام دارند.

امین‌جعفری 40 درصد مدارس استان را جزء مدارس نوع «ب» برشمرد و در مورد مدارس نوع «ج» گفت: این نوع مدارس که 30 درصد مدارس سطح استان را تشکیل می‌دهند بیشتر به عنوان مدارس پشتیبان در نظر گرفته شده‌اند.

وی یادآور شد: تعداد 210 هزار و 17 نفر روز در قالب 105 هزار و هشت خانوار تا پنجم فروردین ماه، در مدارس استان قم اسکان پیدا کردند.

خاطر نشان می‌شود میهمانان نوروزی تا 12 فروردین ماه می‌توانند در مدارس استان قم ساکن باشند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول