اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

160 خانوار در اردبیل اسکان داده شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در قالب طرح اسکان مسافران فرهنگی در باشگاه فرهنگیان و مدارس اردبیل تاکنون بیش از 160 خانوار اسکان داده شدند.

160 خانوار در اردبیل اسکان داده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل احمد محمودزاده صبح امروز در بازدید از محل پذیرش و اسکان فرهنگیان در اردبیل گفت: تاکنون در استان بیش از یک هزار نفر روز پذیرش مسافران نوروزی انجام شده و بالغ بر 730 نفر از میهمانان فرهنگی در مراکز مختلف مورد پذیرش واقع شدند.

836 نفر روز از فرهنگیان مسافر نوروزی در دوم فروردین ماه سال 1391 از استان های کشور در ستادهای اسکان استان اردبیل پذیرش شدند خاطرنشان کرد: این فرهنگیان از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، و کردستان در خانه معلم اردبیل و ستادهای اسکان نواحی یک و دو، سرعین، نیر، پارس‌آباد، خلخال و نمین مورد پذیرش و پذیرائی قرار گرفتند که تعداد 243 پرس غذای گرم رایگان نیز به خانواده‌های فرهنگی توزیع شد.

بازدید ناظر وزارتی از اسکان فرهنگیان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناظر وزارتی آموزش و پرورش نیز در بازدید از ستاد مرکزی اسکان استان در بنت‌الهدی صدر اردبیل و شهرستان سرعین گفت: اقدامات ستاد اسکان در استان اردبیل مثبت و شایسته عزیزان فرهنگی است.

مصطفی قربانی در بازدید از امکانات محل‌های طرح اسکان موقت در سرعین با تعدادی از فرهنگیان میهمان به گفتگو نشست.

وی با تقدیر از زحمات اعضای ستاد استقبال از فرهنگیان در اردبیل از نحوه پذیرش، استقبال و پذیرائی و خدمات ارائه شده اعلام رضایت کرد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول