اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

تا پنجم فروردین ماه جاری انجام شد

اسکان 9 هزار مسافر نوروزی در مدارس کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از اسکان 9 هزار و 256 مسافر نوروزی در قالب 3 هزار و 295 خانوار در ستادهای آموزش و پرورش کردستان از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون خبر داد.

اسکان 9 هزار مسافر نوروزی در مدارس کردستان

خسرو ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان آموزش و پرورش کردستان تا پنجم فروردین ماه‌ جاری تعداد خانوارهای یاد شده در مراکز پذیرش میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد خانوار مسافر نوروزی شامل میهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی بوده، افزود: آموزش و پرورش کردستان قبل از آغاز تعطیلات نوروزی تعداد 17 مرکز پذیرش، 240 مرکز اسکان و 2 هزار و 200 کلاس درس در سطح استان را برای اسکان میهمانان نوروزی آماده خدمت‌رسانی کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز تاکنون 9 هزار و 361 نفرروز مسافر نوروزی در مراکز یاد شده اسکان یافته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان توزیع 4 هزار و 400 پرس غذای رایگان بین میهمانان نوروزی را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش برای خدمت‌سانی به مسافران نوروزی برشمرد و گفت: این اقدام تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

ساکی با بیان اینکه ظرفیت اسکان امسال نسبت به گذشته بیشتر است، تصریح کرد: علاوه بر پذیرایی از میهمانان فرهنگی و خانواده‌های آنان با یک وعده غذای گرم بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سالن‌های ورزشی و استخرهای شنای آموزش و پرورش استان نیز آماده ارائه خدمات و امکانات ورزشی هستند.

به گفته وی ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش کردستان پیک‌های موتوری رایگان را به منظور راهنمایی مسافران نوروزی از محل ورود، پذیرش و اسکان در نظر گرفته و این پیک‌ها به صورت 24 ساعته میهمانان نوروزی را راهنمایی و همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول