اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا خبر داد

اسکان 105 مسافر نوروزی در مدارس صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا از اسکان 105 مسافر نوروزی در شش مدرسه این شهرستان از ابتدای تعطیلات تاکنون خبر داد.

اسکان 105 مسافر نوروزی در مدارس صومعه‌سرا

سیده حمیرا ذکی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به ادامه اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی در مدارس این شهرستان اظهار داشت: مسافران نوروزی در اقشار فرهنگی و غیر فرهنگی در شش مدرسه صومعه‌سرا برای اقامت موقت اسکان داده می‌شوند.

وی این مدارس را در دو درجه کیفی از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی برای مسافران دانست و افزود: از شش مدرسه طرح اسکان مذکور بالغ بر پنج مدرسه درجه دو و یک مدرسه نمونه دولتی در درجه کیفیتی برتر قرار دارد.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به تعداد کلاس‌های مجهز شده در مدارس طرح اسکان نوروزی خاطرنشان کرد: در مجموع 60 کلاس در قالب شش مدرسه برای مسافران در تعطیلات نوروز مهیا شده است که یک مدرسه نیز با هفت کلاس به صورت آماده‌باش در هنگام ازدحام مسافران هستند.

وی، هزینه یک شب اقامت در مدارس را برای اقشار فرهنگی در مدارس درجه یک بالغ بر 11 هزار تومان و در مدارس دارای کیفیت پایین‌تر نیز هشت هزار تومان عنوان کرد.

ذکی‌پور با بیان اینکه تمام مدارس اختصاصی طرح اسکان نوروزی از 27 اسفند گذشته تا 13 فروردین جاری در اختیار مسافران و مهمانان قرار دارد، تصریح کرد: متقاضیان برای اسکان در مدارس صومعه‌سرا باید با مسئولان اسکان این شهرستان هماهنگی کنند.

وی از مسافران نوروزی خواست تا برای ثبت‌نام یا رزرو مدارس اسکان صومعه‌سرا با شماره تلفن 3222070 - 0182 بخش اسکان مهمانان نوروزی تماس بگیرند.

مدیر اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به اسکان مسافران نوروزی پس از سه روز از آغاز سال نو در این شهرستان، اذعان داشت: تاکنون بالغ بر 29 خانوار در قالب 105 نفر در مدارس صومعه‌سرا اسکان یافته‌اند.

وی، میزان امکانات رفاهی مسافران در ایام تعطیلات مذکور را بر طبق مدارس مختلف دارای درجه‌بندی متفاوتی دانست و بیان داشت: تا حد امکان شرایط مطلوبی در سطح مدارس برای مسافران آماده شده و قیمت یک شب اقامت در هر کدام از آنها متغیر است.

ذکی‌پور، ظرفیت اسکان مهمانان را در صومعه‌سرا برای هر شب 754 نفر عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد بالغ بر 550 نفر در مدارس این شهرستان و بقیه در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مهمانسراها اسکان داده می‌شوند.

وی، به توزیع بیش از هفت هزار بروشور راهنمای گردشگری مسافران نوروزی در صومعه‌سرا اشاره کرد و ابراز داشت: مسافران برای جستجوی اماکن اسکان در صومعه‌سرا می‌توانند از این بروشورها استفاده کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول