اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی مطرح کرد

34 بازدید از دستگاه‌های خدمات رسان نوروزی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: 34 مورد بازدید از دستگاه‌های خدمات رسان نوروزی این استان که عضو مدیریت بحران استان نیز هستند، طی طرح نوروزی انجام شده است.

34 بازدید از دستگاه‌های خدمات رسان نوروزی خراسان شمالی

محمد آروین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این بازدیدها به منظور ارزیابی میزان آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه آمادگی خوبی در استان برای استقبال از مسافران فراهم شده است، افزود: ستاد مدیریت بحران استان همچنین 15 مورد بازدید از مراکز گردشگری در این مدت داشته است.

آروین با بیان اینکه پیش از سال جدید دو نشست هماهنگی مدیریت بحران با دستگاه‌های اجرایی برای آمادگی هر چه بیشتر به منظور خدمات رسانی به مسافران به ویژه در ایام بارش برف و باران تصریح کرد: 14 دستگاه عضو مدیریت بحران در این راستا آمادگی‌های لازم را به همین منظور کسب کردند.

وی همچنین از فعال بودن اتاق کشیک بحران با 32 پرسنل معاونت عمرانی استانداری خبر داد و گفت:‌ این کشیک‌ها به منظور هماهنگی‌های لازم برای خدمات رسانی در ایام حوادث غیرمترقبه فعال هستند.

سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی همچنین هماهنگی با شرکت نفت برای رفع مشکل جایگاه‌های سوخت، بازگشایی محور آخرداغ برای ایستگاه صدا و سیما، ارتباط منظم با هواشناسی و پایش وضعیت هوا را از جمله اقدامات این اداره کل عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول