اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراکز اسکان آموزش و پرورش کردستان

شمار مسافران نوروزی به 51 هزار نفر رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تعداد مسافران نوروزی پذیرش شده در مراکز اسکان این اداره کل را 51 هزار نفر عنوان کرد.

شمار مسافران نوروزی به 51 هزار نفر رسید

خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این تعداد مسافر از روز 28 اسفند ماه تاکنون در مراکز اسکان آموزش و پرورش کردستان پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این افراد در قالب 4 هزار و 447 خانوار پذیرش شدند، افزود: این افراد از خانواده‌های فرهنگی و غیر فرهنگی بوده‌اند که از استان‌های مختلف به کردستان سفر کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از آغاز پذیرش مراکز اسکان میهمانان نوروزی تاکنون 51 هزار و 756 نفر روز میهمان پذیرش شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان همچنین از سرو 5 هزار و 300 پرس غذای گرم در مرکز استان خبر داد و عنوان کرد: سه مرکز به همین منظور برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی در نظر گرفته شده است.

ساکی عنوان کرد: آموزش و پرورش کردستان قبل از آغاز تعطیلات نوروزی تعداد 17 مرکز پذیرش، 240 مرکز اسکان و 2 هزار و 200 کلاس درس در سطح استان را برای اسکان میهمانان نوروزی آماده خدمت‌رسانی کرد.

وی یادآور شد: ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش کردستان پیک‌های موتوری رایگان را به منظور راهنمایی مسافران نوروزی از محل ورود، پذیرش و اسکان در نظر گرفته و این پیک‌ها به صورت 24 ساعته میهمانان نوروزی را راهنمایی و همراهی می‌کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: علاوه بر پذیرایی از میهمانان فرهنگی و خانواده‌های آنان با یک وعده غذای گرم بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سالن‌های ورزشی و استخرهای شنای آموزش و پرورش استان نیز آماده ارائه خدمات و امکانات ورزشی هستند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول