اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی جیرفت خبر داد

استقرار پایگاه آتش‌نشانی برای آموزش مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان جیرفت گفت: یک پایگاه آتش‌نشانی برای آموزش نحوه استفاده از کپسول آتش‌نشانی و رعایت مسائل ایمنی به مردم و مسافران نیز در ورودی شهر مستقر شده است.

استقرار پایگاه آتش‌نشانی برای آموزش مسافران نوروزی

ایرج ملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به برنامه‌های نوروزی سازمان آتش‌نشانی شهرستان جیرفت اظهار داشت: این سازمان همه روزه به صورت 24 ساعته در سطح شهر یک واحد گشت سیار دارد.

وی با اشاره به استقرار یک خودروی آتش‌نشانی در ورودی شهر «پارک لاله» در ایام نوروز افزود: واحد گشت موتوری این سازمان نیز به صورت 24 ساعته در حال گشت‌زنی در سطح شهر است.

ملازاده تصریح کرد: یک پایگاه آتش‌نشانی نیز برای آموزش نحوه استفاده از کپسول آتش‌نشانی و رعایت مسائل ایمنی به مردم و مسافران نیز در ورودی شهر مستقر شده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های ویژه سیزدهم فروردین توسط سازمان آتش‌نشانی شهرستان جیرفت ابراز داشت: یک خودروی گشت از ساعت شش صبح تا 24 در جاده سد، یک خودروی گشت در مسیر جاده کنارصندل، یک واحد گشت ویژه در منطقه دلفارد و یک گشت نیز در جاده جیرفت ساردوئیه مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان جیرفت گفت: برای ایجاد آگاهی بیشتر مردم در راستای روبه‌رو شدن با خطرهای احتمالی، این آمادگی را داریم که به کارکنان اداره‌ها، دانش‌آموزان مدرسه‌ها و ... آموزش رایگان ارائه دهیم.

ملازاده بیان داشت: با مساعدت‌های شهرداری جیرفت در صدد ایجاد یک ایستگاه آتش‌نشانی دیگر در سطح شهر هستیم که زیرساخت‌های آن توسط شهرداری مهیا شده است.

وی اذعان داشت: از جوانانی که خواستار عضویت افتخاری در این سازمان هستند، نیز استقبال می‌کنیم و آماده‌ایم تا آموزش‌های لازم را به آنها ارائه دهیم.

ملازاده عنوان کرد: ایجاد مزاحمت تلفنی برای شماره تلفن 125، ضایع کردن حقوق کسانی است که به کمک سازمان آتش‌نشانی نیاز دارند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول