اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اورژانس 115 مازندران:

بالگرد اورژانس تا 20 فروردین به گردشگران نوروزی خدمات می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون مرکز اورژانس 115 مازندران گفت: یک فروند بالگرد تا 20 فروردین به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به میهمانان نوروزی است.

بالگرد اورژانس تا 20 فروردین به گردشگران نوروزی خدمات می‌دهد

فرهاد مصدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از آمادگی 68 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌‌ای و 10 ایستگاه سلامت در تعطیلات نوروزی مازندران خبر داد.

وی با اشاره به اینکه امسال امکانات و تجهیزات اورژانس برای خدمت‌رسانی بیشتر 40 درصد رشد کیفی و کمی داشته است، گفت: اورژانس 115 استان مازندران با بکارگیری 100 دستگاه خودروی امدادی، 500 نیروی ماهر و مجرب، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و استقرار آن در مسیرهای پرتردد ورودی و خروجی محورها و همچنین یک فروند بالگرد تا 20 فروردین به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به میهمانان نوروزی و هم استانی‌ها است.

وی افزود: تمام پایگاه‌های اورژانس 115 مازندران مجهز به تجهیزات پزشکی است که در مبادی ورودی شهرها و در مسیرهای پرتردد جاده‌ای مستقر هستند.

معاون اورژانس 115 مازندران همچنین با اشاره به وجود یک فروند بالگرد و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در ایام نوروز تصریح کرد: این اتوبوس‌ها با ظرفیت 15 تخت به صورت 24 ساعته برای انتقال بیماران تصادفی و حادثه‌ای نقش موثری دارند.

وی اضافه کرد: پرسنل اورژانس 115 مازندران به صورت شبانه‌روزی در اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند ماه برای خدمت‌رسانی به میهمانان و هم استانی‌ها آماده شدند.

این مسئول همچنین به عملکرد اورژانس 115 استان در سال 90 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، 61 هزار و 554 ماموریت اورژانسی در مازندران صورت گرفت که 19 هزار و 174 ماموریت تصادفی و 4 هزار و 237 ماموریت غیرتصادفی بود.

معاون اورژانس115 مازندران بیشترین ماموریت غیرتصادفی در این مدت را بیماران قلبی با یک‌‌هزار و 25 ماموریت اعلام کرد.

مصدری میانگین زمان رسیدن اورژانس به محل حادثه در ماموریت شهری را 8 دقیقه و 35 ثانیه و ماموریت جاده‌ای را 11 دقیقه و 40 ثانیه اعلام کرد.

وی همچنین متوسط ماموریت‌های روزانه اورژانس 115 مازندران در سال 90 را 171 مورد بیان کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول