اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان سرزمین اقوام، ایران کوچک ـ 4

تجهیز 1646 کلاس برای اسکان فرهنگیان نوروزی در گلستان

خبرگزاری فارس: دبیر اسکان فرهنگیان استان گلستان از تجهیز هزار و 646 کلاس برای اسکان فرهنگیان نوروزی استان گلستان خبر داد.

تجهیز 1646 کلاس برای اسکان فرهنگیان نوروزی در گلستان

سیدضیاء حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: آموزش و پرورش استان گلستان با آماده‎سازی 16 ستاد و تجهیز یک‌هزار و 646 کلاس در قالب 203 مدرسه آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان است.

وی تصریح کرد: مدارس استان در سه گروه الف، ب و ج در طبقه‎بندی‎های کامل، نیمه کامل و عادی تأمین اعتبار و تجهیز شده‎اند.

حسینی با بیان اینکه 525 کلاس در گروه الف قرار دارند خاطر نشان کرد: تجهیزات در گروه الف که به صورت کامل ارائه می‌شود، شامل موکت و فرش، وسایل سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، یخچال، اجاق گاز و حمام است.

دبیر اسکان فرهنگیان استان گلستان خاطر نشان کرد: تجهیزات فوق در گروه ب نیز به همین ترتیب است، با این تفاوت که در این گروه یخچال و تلویزیون به صورت مشترک است و گروه ج فقط به صورت استراحتگاه در اختیار مسافران قرار داده می‎شود.

حسینی با اشاره به آمادگی 40 درصد مدارس دیگر در سطح استان برای استفاده در موارد خاص و خارج از مدارس طرح اسکان ادامه داد: راه‎اندازی سایت رزرواسیون به آدرسreserve.medu.ir/golestan راه‎اندازی سیستم پیامک و هماهنگی با استانداری، نیروی انتظامی، شهرداری، مرکز بهداشت، میراث فرهنگی، هلال‌احمر، سازمان آتش‌نشانی، تبلیغات اسلامی، اداره برق و صدا و سیما برای ایجاد امنیت و رفاه مسافران از جمله اقدامات انجام شده در راستای رفاه و تکریم از فرهنگیان و خانواده‎های آنان در این طرح است.

دبیر اسکان فرهنگیان استان گلستان عنوان کرد: تهیه بروشور از جاذبه‎ها، تفرجگاه‎ها، نقاط زیارتی و تاریخی استان، آماده کردن کروکی مدارس، طراحی و تهیه بنرهای خیرمقدم به صورت یکنواخت در ورودی و خروجی شهرستان و مناطق مورد نیاز از دیگر امور رفاهی ستاد اسکان استان است.

وی راه‎اندازی پیک موتوری برای راهنمایی مسافرین، کشیک و آمادگی ستادها، بازدید شبانه‎روزی بازرسان ویژه اسکان از مدارس استان و برنامه‎ریزی برای تهیه و توزیع یک وعده غذای گرم به صورت رایگان به مسافرین فرهنگی در مرکز استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته اعلام کرد.

حسینی اعلام کرد: ثبت‌نام اسکان از دوم اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا 27 همان ماه به صورت اینترنتی ادامه دارد و از آن پس ثبت‎نام به صورت حضوری انجام می‎گیرد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول