اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

تجهیز 720 کلاس برای اسکان فرهنگیان در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از تجهیز 720 کلاس در زنجان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز خبر داد.

تجهیز 720 کلاس برای اسکان فرهنگیان در زنجان

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان هر سال کلاس‌ها و مدارسی را برای اسکان فرهنگیان در استان زنجان تجهیز می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمین اسکان فرهنگیان اضافه کرد: تجهیزات به منظور اسکان راحت فرهنگیان صورت گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه کلاس‌هایی که مقرر شده برای اسکان فرهنگیان تجهیز شوند، در سه پایه مختلف قرار دارند، افزود: کلاس‌های درجه یک به صورت تجهیز کامل بوده و دارای یخچال، تلویزیون، فرش، پتو، حمام و فرش آشپزخانه است.

وی خاطر نشان کرد: برای ایام نوروز 60 آموزشگاه با ظرفیت 600 کلاس دارای تجهیزات کامل برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده‌ است.

نظری در ادامه با اشاره به اینکه 10 آموزشگاه به صورت نیمه تجهیز برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است، افزود: این آموزشگاه‌ها شامل 120 کلاس هستند.

وی گفت: آموزشگاه‌هایی که به صورت نیمه تجهیز در اختیار فرهنگیان قرار داده می‌شوند دارای فرش، پتو، تلویزیون، یخچال و آشپزخانه به صورت مشترک هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین از آماده سازی شش آموزشگاه به صورت غیر تجهیز خبر داد و افزود: در مجموع این شش آموزشگاه دارای 60 کلاس هستند.

وی خاطر نشان کرد: کلاس‌هایی که به صورت غیر تجهیز برای اسکان فرهنگیان آماده می‌شوند، دارای موکت و سیستم گرمایشی صرفا به منظور پذیرش افراد غیر فرهنگی پیش‌بینی شده است.

نظری تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با رستوران‌های ممتاز شهر به منظور سرو یک وعده غذای گرم به مهمانان فرهنگی با توجه به دستور وزیر صورت گرفته است.

وی گفت:‌ جلسه توجیهی برای مسئولان پذیرش ستاد اسکان و اعلام اسامی و مشخصات مدارس زیر پوشش ستاد اسکان و اسامی و تلفن تماس مسئولان پذیرش ستاد اسکان به وزارت متبوع از اقداماتی است که در راستای سهولت دسترسی فرهنگیان به مدارس در شهرهای مختلف برگزار شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان تهیه فرم‌های نظر سنجی را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که در راستای اسکان فرهنگیتان در نظر گرفته شده است.

وی ارائه امکانات بهداشتی از قبیل صابون مایع، نایلون زباله و سایر لوازم مورد نیاز به مدارس زیر پوشش را از دیگر اقداماتی برشمرد که توسط مسئولان آموزش و پرورش استان زنجان صورت گرفته شده است.

نظری اقدام به خرید درگاه اینترنتی در زمینه پذیرش از طریق رزرواسیون را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تهیه نقشه و کروکی به منظور راهنمایی مسافران از ستاد مرکزی به اسکان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش استان زنجان است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول