اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی صورت گرفت

همکاری گسترده گردشگری با اسکان فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاران ما در اداره‌کل گردشگری این استان همکاری خوبی با ستاد اسکان فرهنگیان برای سرویس‌دهی هر چه بهتر به میهمانان نوروزی داشتند.

همکاری گسترده گردشگری با اسکان فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

پرویز طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز اظهار داشت: کمیته‌های اسکان ستاد تسهیلات نوروزی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

وی ابراز داشت: امیدواریم که فرهنگیان در این سال جدید با همت و روحیه مضاعف در امر تعلیم و تربیت کوشا بوده و همچون گذشته در راه خدمت به آب و خاک خود عزمی راسخ داشته باشند.

* میهمان‌نوازی در کهگیلویه و بویراحمد سرآمد است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: با فرا رسیدن ایام نوروز به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری، سیاحتی و زیارتی در این استان، مسافران زیادی قصد حضور در این دیار را دارند که باید با همه وجود به آن‌ها خدمت کنیم.

طاهری میهمان‌نوازی را مهم‌ترین خصوصیت مردم این استان از گذشته تاکنون عنوان کرد و گفت: هرگاه نامی از کهگیلویه و بویراحمد برده می‌شود میهمان‌نوازی در کنار آن جلوه‌ای دیگر دارد.

وی با بیان اینکه استان ما را نه با نفت و گاز و کوه دنا و آبشارها و سبزه‌زارها بلکه با میهمان‌نوازی می‌شناسند، تصریح کرد: این جاذبه‌ها در استان‌های دیگر شاید بیشتر از استان ما وجود داشته باشد اما میهمان‌نوازی در کهگیلویه و بویراحمد سرآمد همه نقاط ایران زمین است.

طاهری آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های خدمات‌رسان به گردشگران در کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: در طول سال‌های اخیر خدمات این نهاد در این حوزه بی‌نظیر بوده است.

* رعایت اخلاق اسلامی نخستین وظیفه مسئولان ستادهای اسکان است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در نوروز 91 افزون بر 191 مدرسه با تعداد هزار و 400 کلاس درس به میهمانان نوروزی این استان خدمات‌دهی می‌کنند.

طاهری ابراز داشت: مسئولان ستادهای اسکان نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر چیز رعایت برخورد اسلامی با هموطنان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اخلاق اسلامی را شامل موضوعات گوناگون دانست و گفت: رعایت خوش‌رفتاری و ملایمت و عطوفت در گفتار و رفتار، خستگی سفر را از تن مسافران نوروزی خارج می‌کند.

این مسئول یادآور شد: رعایت اخلاق اسلامی نخستین وظیفه همکاران و مسئولان در ستاد اسکان فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد همکاری اداره‌‌کل گردشگری این استان با ستاد اسکان فرهنگیان را گامی مؤثر برای خدمات‌دهی بهتر به مسافران نوروزی دانست.

طاهری اذعان داشت: اداره‌کل گردشگری در امر تهیه و در اختیار قرار دادن بسیاری از اقلام مورد نیاز این ستاد همکاری خوبی با ستاد اسکان فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد داشته است.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول