اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساوجبلاغ:

وظایف سنگینی برعهده پلیس قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ساوجبلاغ در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان ضمن تشکر از اقدامات پلیس برای تأمین امنیت مسافران نوروزی گفت: پلیس یکی از متنوع‌ترین وظایف و مأموریت‌های مهم و حساس را در جامعه برعهده دارد.

وظایف سنگینی برعهده پلیس قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان البرز، حسین کربلایی‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ و هیئت همراه با حجت‌الاسلام محسن محمدی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه ساوجبلاغ با بیان اینکه شغل نیروی انتظامی بسیار شریف است، اظهار داشت: کارکنان پلیس بسیار پرتلاش در حال خدمت به مردم هستند، ولی در عین حال متخلفان و مجرمان هم بیکار نیستند.

این مسئول تأکید کرد: بنابراین پلیس باید با برنامه‌ها و طرح‌های امنیت اجتماعی راه‌های برخورد با بزهکاران را مورد بررسی قرار دهد.

وی در ادامه از فعالیت‌های بی‌وقفه مأموران پلیس تشکر کرد و گفت: فعالیت‌های نیروی انتظامی اگر براساس تعهد و علم باشد عاملی در موفقیت‌های روزافزون این نیرو است.

محمدی افزود: به طور قطع پلیس یکی از متنوع‌ترین وظایف و بیشترین مأموریت‌های مهم و حساس را در جامعه ما برعهده دارد و اگر ایثار و از خود گذشتگی‌ها و شب بیداری‌های این عزیزان نباشد به طور حتم ما در مقوله امنیت در جامعه با مشکلات جدی مواجه هستیم.

* لزوم برخورد فرهنگی و قهری در کنار هم برای تادیب متخلفان

وی در ادامه گفت: گاهی اوقات با امور فرهنگی و آموزشی می‌شود با مجرمان مقابله کرد و گاهی هم باید با برخورد قهریه آنها را سرجای خود نشاند.

لازم به توضیح است، در این دیدار حجت‌الاسلام محمدی ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه پلیس ساوجبلاغ از «کربلایی‌زاده» خواست با ارتقاء جایگاه انتظامی شهرستان در گسترش سیطره انتظامی این نیروها اقدام کند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول