اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

نیروی انتظامی ملایر از آمادگی همه‌جانبه برخوردار است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ملایر از آمادگی کامل نیروی انتظامی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

نیروی انتظامی ملایر از آمادگی همه‌جانبه برخوردار است

ابراهیم سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: نیروی انتظامی این شهرستان طبق روال سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های متعددی را برای اجرای طرح‌های امنیتی در چهارشنبه‌سوری، پنج‌شنبه آخر سال، تعطیلات نوروز و 13 فروردین در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه همه شهر در کنترل و رصد نیروی انتظامی در این ایام است گفت: با هر مورد ناامنی و اختلال در آرامش و امنیت مردم برخورد می‌شود. 

فرمانده انتظامی ملایر ضمن تأکید به نهادها و ادارات شهرستان افزود: ادارات لیست کشیک‌هایشان را در ایام نوروز به صورت مکتوب در اختیار نیروی انتظامی قرار دهند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشد.

وی از استقرار واحدهای سیار نیروی انتظامی در سه محور ملایر ـ همدان و ملایر ـ بروجرد و ملایر ـ اراک خبر داد و گفت: گشت‌های ایست و بازرسی در این ایام در سراسر شهر و محورهای ورودی شهرستان ملایر مستقر می‌شوند. 

سعیدی از مسئولان بخش‌ها و شهرداری‌ها خواست مکان مناسبی را برای پارک خودروها در این مسیرها اختصاص دهند تا مسافران با آرامش و امنیت بیشتری ایام نوروز را پشت سر بگذارند.

وی از مردم و مسافران درخواست کرد هنگام سفر منزل خود را به افراد مطمئن بسپارند و یا به نیروی انتظامی محل خالی بودن منزل را اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ملایر در پایان از اجرای طرح‌های امنیتی در شب چهارشنبه‌سوری خبر داد و گفت: با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه به شدت برخورد می‌شود و مردم می‌توانند این موارد را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول