اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره:

پرونده قاتل مامور نیروی انتظامی خرم‌دره در مراحل پایانی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره گفت: پرونده قاتل مامور نیروی انتظامی خرم‌دره در حال طی کردن مراحل پایانی خود است.

پرونده قاتل مامور نیروی انتظامی خرم‌دره در مراحل پایانی است

مظاهر ریاسوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با اشاره به وظایف نیروهای انتظامی در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همچون گذشته وظایف متعددی را در این زمینه بر عهده دارد که به سه بخش امنیتی، انتظامی و ترافیکی تقسیم می‌شود.

وی افزود: در بحث امنیتی تمهیدات لازم صورت گرفته و با هم‌فکری شورای تامین تصمیم‌هایی اتخاذ شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در زمینه فعالیت نیروهای انتظامی این شهرستان در بخش انتظامی اشاره و تصریح کرد: به دلیل اینکه در روز انتخابات اکثر اعضای خانواده برای رای دادن در حوزه‌های رای‌گیری حضور پیدا کرده و احتمال خالی از سکنه بودن خانه‌ها بیشتر است، برنامه‌ریزی لازم برای دو برابر شدن گشت‌های نیروهای انتظامی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین در این روز گشت‌های آگاهی، اطلاعات و مواد مخدر نیز به صورت مستمر و ویژه گشت‌زنی کرده و جرائم رصد شده و فعالیت‌های خدماتی نیز همچون گذشته به همشهریان ارائه شده و شماره تلفن 110 آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

ریاسوند با بیان اینکه با تدابیر صورت گرفته در تلاش هستیم که ترافیک شهر را روان کنیم، اظهار داشت: برای خیابان امام (ره) تدابیر ویژه‌ای صورت گرفته و برای مقابل فرمانداری و برخی از میادین شلوغ نیز تصمیم‌های مناسبی اتخاذ شده است.

وی در ادامه با اشاره به چهارشنبه آخر سال خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره برای مقابله با توزیع مواد محترقه در شهرستان اقدام به شناسایی و رصد مناطقی که امکان توزیع آن می‌رود، کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره در پایان با اشاره به پرونده قاتل مامور نیروی انتظامی این شهرستان گفت: این پرونده در حال طی کردن مراحل پایانی خود است.

وی افزود: با توجه به اینکه فرد قاتل علاوه بر تعرض به قانون قاچاقچی هم بوده، در کنار این مسئله علاوه بر مسئله حقیقی مسئله حقوقی نیز در میان است چراکه وی مامور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول