اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی تأکید کرد

همکاری 100 درصدی نیروی انتظامی با منابع طبیعی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: با یگان حفاظت منابع طبیعی استان خراسان‌رضوی همکاری 100 درصدی داریم.

همکاری 100 درصدی نیروی انتظامی با منابع طبیعی خراسان‌رضوی

بهمن امیری‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با ایجاد یگان حفاظت امسال بیش از 550 هکتار از زمین‌هایی که در دست متخلفان بوده خلع ید شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: هم‌چنین توقیف ماشین‌آلات کشاورزی که به صورت غیر مجاز کار می‌کرده‌اند، توسط همکاران ما صورت گرفته است.

وی افزود: وجود یگان حفاظت در منابع طبیعی در بحث پیشگیری از به هدر رفتن منابع طبیعی اعم از زمین مراتع و جنگل‌ها بسیار مؤثر است که خوش‌بختانه همکاران ما در استان موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند.

امیری‌مقدم تأکید کرد: خوش‌بختانه فرمانده یگان حفاظت منصوب شده در حوزه منابع طبیعی از نیروهای انتظامی در استان خراسان‌رضوی است، به همین دلیل ارتباط و تعامل نزدیکی با فرماندهان شهرستان‌های ما در استان دارد.

وی ادامه داد: فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان‌های ما نیز مکلّف و موظف هستند که برای حفظ منابع طبیعی که میراث گران‌بهای کشور است اهتمام ویژه‌ای قائل باشند.

امیری‌مقدم افزود: اکنون عزیزان ما در یگان حفاظت به طور مستقیم با پرونده تخلفات به عنوان ضابط عمل کرده و خود پرونده تشکیل می‌دهند و در ادامه این پرونده‌ها را به ضابط ستادی تحویل و سپس مراحل پیگیری آن را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تأمین نیرو در یگان حفاظت و آموزش آنها از جمله مواردی است که مسئولان امر باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. 

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول