اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال آینده

40 ناظر افتخاری بر گردشگری سمنان نظارت می‏کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: 40 ناظر افتخاری علاوه بر ناظران دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی استان سمنان، از سال آینده بر فعالیت تأسیسات گردشگری این استان نظارت می‏کنند.

40 ناظر افتخاری بر گردشگری سمنان نظارت می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمید یزدانی با اشاره به اجرای طرح جامع ناظران افتخاری در سراسر کشور افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح ملی، نظارت دقیق بر کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری است.

وی، افزایش تعداد بازدید از واحدهای زیر پوشش سازمان میراث فرهنگی، بهبود کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری، مشارکت عمومی در امر نظارت و استفاده از توانمندی نیروهای متخصص غیر سازمانی را از مهم‏ترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: ناظران افتخاری از بین نیروهای رسمی یا قراردادی سازمان‏ها که بیش از 10 سال سابقه کار دارند یا اساتید، فارغ‏التحصیلان و دانشجویان رشته‏های مرتبط با گردشگری انتخاب می‏شوند.

وی با تأکید بر شرکت ناظران در دوره آموزشی 30 ساعته اظهار داشت: ناظران پس از شرکت در این دوره علاوه بر دریافت گواهینامه آموزشی، کارت ناظر افتخاری نیز دریافت می‏کنند.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول