اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

رونمایی از تمبر گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی از تمبر گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

رونمایی از تمبر گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج آیین رونمایی از تمبر گردشگری و افتتاحیه ستاد مرکزی تسهیلات سفرهای نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان در این مراسم گفت: رونمایی تمبر در استان سندی است که در حوزه گردشگری به ثبت رسیده و ارزش گردشگری را افزایش می‌دهد.

علیرضا ایزدی افزود: امیدواریم سال 91 برای همه مسلمانان جهان و به خصوص مردم استان و همه کسانی که به این استان سفر می‌کنند همراه با موفقیت، سلامتی و سربلندی باشد.

این مسئول افزود: در سال 90 حدود 4 میلیون و 300 هزار نفر به این استان سفر کرده‌اند و رتبه اول کشوری از لحاظ گردشگری را کسب کرده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: افزایش بودجه 100 درصدی در سال 90، برگزاری 30 جشنواره در کشور و وضعیت رو به رشد موزه، صنایع دستی و باستان‌شناسی، اضافه کردن 2 هزار و 500 متر فضای مفید به موزه تا پایان سال 91، بحث ساماندهی آبشارها با همکاری شهرداری در دستور کار سال 91 این اداره ‌کل است.

در این مراسم معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با تبلیغات مناسب و در حقیقت اقدامات در خور تحسین از سوی دستگاه‌های متولی و میراث فرهنگی رونق گردشگری در این استان فراهم شده است و گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه استان مطرح است.

کورش امیدی‌پور از استاندار، اداره راه و ترابری، فرماندهی انتظامی و همه عوامل و زیر مجموعه آن، میراث فرهنگی و به طور کلی همه مدیران و دست‌اندرکارانی که در خدمت به میهمانان نوروزی تلاش داشته‌اند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول