اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

110 بازرس بر تمام خدمات گردشگری سبزوار نظارت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار از نظارت 110 بازرس ادارات و اصناف مختلف از خدمات نوروزی در این شهر خبر داد.

110 بازرس بر تمام خدمات گردشگری سبزوار نظارت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حشمت‌الله متین‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلات نوروزی و آغاز سفرها اظهار داشت: با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید و با همکاری اداره بازرگانی، اماکن، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اورژانس و فرماندهی انتظامی 110 بازرس بر خدمات نوروزی در تمام عرصه‌ها نظارت می‌شود تا از هر گونه تخلف و بروز مشکل جلوگیری شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار افزود: از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده با توجه به ورود مسافر به این شهر 15 ساعت برنامه فرهنگی در 3 نقطه شهر است که در این برنامه‌ها علاوه بر بهره‌گیری از حضور هنرمندان داخلی، موسیقی و آئین‌های بومی و سنتی اجرا می‌شود.

متین‌فر ادامه داد: در این راستا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی پارک بهمن، پارک شهر و پارک 30 هزار متری در نظر گرفته شده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار افزود: هم‌چنین کاروانسرای حاج فرامرزخان و پارک بهمن در ارتباط با فروش صنایع دستی پیش‌بینی شده است که در کاروانسرای حاج فرامرزخان 10 غرفه و پارک بهمن 20 غرفه ظرفیت دارد.

وی ادامه داد: در پارک بهمن خدمات گردشگری گسترده‌تری که شامل فروش صنایع دستی، سوغات، غذاهای سنتی، بیمه، گل‌های زینتی، گیاهان دارویی، خدمات گردشگری و تور، تعمیرات اولیه خودرو با حضور نمایندگان ایران خودرو و پزشکی ارائه می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار ادامه داد: در ارتباط با اطلاع‌رسانی معرفی آثار و ابنیه تاریخی حدود 50 هزار برگ بروشور و محصولات فرهنگی و لوح فشرده با همکاری ادارات مختلف بین گردشگران توزیع می‌‌شود.

متین‌فر افزود: برای رفاه حال  شهروندان، همشهریان و مسافران 9 پایگاه جمعیت هلال‌احمر و چهار پایگاه انتظامی در شهر سبزوار استقرار یافته است.

وی به مانور آمادگی ارائه خدمات گردشگری، اشاره کرد و ادامه داد: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهر سبزوار با آمادگی کامل و با حضور پررنگ و همراهی سازمان‌های مرتبط به مسافران و گردشگران ارائه خدمت می‌‌کنند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول