اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

توزیع 7 هزار بروشور راهنمای گردشگری در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار صومعه‌سرا از توزیع رایگان هفت هزار بروشور راهنمای مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

توزیع 7 هزار بروشور راهنمای گردشگری در صومعه‌سرا

داود صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با تبریک فرارسیدن سال نو اظهار داشت: تمام تلاش و جدیت ستاد تسهیلات نوروزی در راستای رضایتمندی مسافران نوروزی و ایجاد فضایی فرح‌انگیز برای آنها در طول ایام تعطیلات است.

وی، آمادگی برای ماندگاری مسافران نوروزی و سوق دادن توجه آنها به مناطق گردشگرپذیر در صومعه‌سرا را اساس تشکیل جلسات متوالی و تلاش ستاد نوروزی این شهرستان عنوان کرد و افزود:در این راستا تیم‌ها نظارتی، بهداشتی، خدماتی، امداد و نجات و امنیتی تشکیل شده که مشغول به ارائه خدمات در حیطه خود هستند.

معاون فرماندار صومعه‌سرا به ساخت ایستگاه مسافر در ورودی این شهر و برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی اشاره کرد و بیان داشت: در این ایستگاه بالغ بر هفت هزار بروشور «راهنمای مسافر» به صورت رایگان و برای هدایت مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

وی، معرفی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، اسکان مسافران، هتل‌ها و مناطق بکر گردشگرپذیر و دیدنی را از مهم‌ترین عناوین درج شده در این بروشورها ذکر کرد.

صادقی با توجه به ظرفیت اماکن اسکان مسافران در هر شب از ایام تعطیلات نوروزی اذعان داشت: در هر شب 754 نفر برای استراحت می‌توانند در هتل‌ها، مسافر خانه‌ها و مدارس صومعه‌سرا اسکان داده شوند.

به گفته وی، از این تعداد بالغ بر 550 نفر در مدارس، 136 نفر در هتل‌ها و بقیه در مهمانپذیر و مسافرخانه‌ها اسکان می‌یابند.

معاون فرماندار صومعه‌سرا از آمادگی پنج جایگاه سوخت،27 باب نمازخانه، دو داروخانه شبانه‌روزی و تمام گشت‌های نظارتی و خدماتی در طول تعطیلات نوروزی خبر داد و یادآور شد: در بخش خدماتی مسافر بالغ بر 25 نفر فعال هستند.

وی، بازدید مداوم از پایانه حمل و نقل و روان‌سازی ترافیک و کنترل راه‌های شهری و روستایی را از جمله وظایف اداره پایانه‌ها و راه و ترابری این شهرستان در راستای نظارت و بررسی بیشتر در حوزه حمل و نقلی مسافران برشمرد.

صادقی با اشاره به اسکان مسافران غیر فرهنگی در مدارس صومعه‌سرا اظهار داشت: مسافران غیر فرهنگی نیز با اهدای مبالغی می‌توانند از فضا و امکانات مدارس صومعه‌سرا مانند مسافران قشر فرهنگی استفاده کنند.

وی، با آرزوی ایامی خوش برای تمام مسافران و مهمانان نوروزی در ایام مذکور تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی، توجه به هشدارهای راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن وسایل ایمن، از نکات مهم برای افزایش نشاط و خاطره انگیز کردن این سفر است.

ا‌نتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول