اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی قزوین خبر داد

نمایش جاذبه‌های گردشگری قزوین از تلویزیون شهری

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: برای معرفی و تبلیغ جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان قزوین در طی ایام نوروز از تلویزیون‌های شهری تصاویر جاذبه‌های استان قزوین به نمایش در می‌آید.

نمایش جاذبه‌های گردشگری قزوین از تلویزیون شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، اسدالله بیرانوند با اعلام این خبر اظهار کرد: برای معرفی و آگاهی گردشگران، تمام بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی استان قزوین در نوروز 91 از تلویزیون‌های شهری نمایش داده می‌شود و 620 بنر اطلاع‌رسانی گردشگری و خوشامدگویی نیز در سطح شهر نصب می‌شود.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی که با هماهنگی شهرداری صورت گرفته برپایی سفره هفت‌سین در تمامی بناهای تاریخی، مبادی ورودی و میدان‌های بزرگ شهر است که جلوه‌ای ویژه به قزوین بخشیده و پیام‌آور نوروز و شادمانی می‌باشد.

بیرانوند با اشاره به تنوع آثار تاریخی و طبیعی قزوین تصریح کرد: قزوین با قدمتی دیرینه و بافت تاریخی غنی و طبیعت زیبا از گردشگران دعوت می‌کند تا لحظاتی شاد را در کهن‌شهر قزوین سپری کنند.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول