اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

سال 90، سال اقتدار ملی و سربلندی ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: سال 1390 در حقیقت سال اقتدار ملی و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی در جهان بود.

سال 90، سال اقتدار ملی و سربلندی ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، آقامحمد همتیان در آخرین جلسه همکاران خود در فرمانداری سمنان در سال 1390 ضمن تقدیر از عملکرد همکاران در سال جهاد اقتصادی، موفقیت‏های به دست آمده در سالی که گذشت، را حاصل تلاش‏های خالصانه کارکنان فرمانداری دانست.

وی بیان داشت: برگزاری انتخاباتی باشکوه و مشارکت حداکثری مردم و انجام سرشماری نفوس و مسکن از برجسته‏ترین اقدامات مجموعه فرمانداری سمنان در سال 1390 بود.

فرماندار شهرستان سمنان اذعان داشت: همه همکاران در ارائه خدمات در ستاد تسهیلات نوروزی اقدامات لازم را به عمل آورده و در سال جدید، میزبان مسافران نوروزی و زائران بارگاه آستان قدس رضوی خواهیم بود.

همتیان برای همکاران خود و خانواده‏های آنان آرزوی صحت و سلامتی و موفقیت روزافزون را از خداوند متعال مسئلت کرد.

فرماندار شهرستان سمنان در پایان تصریح کرد: سال 1390 سال اقتدار ملی و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی در جهان بود که تحت رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت‏الله خامنه‏ای در تاریخ ثبت شد.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول