اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابوترا‌بی‌فرد:

امروز ملت ایران در اوج اقتدار با دنیا سخن می‌گوید

خبرگزاری فارس: نایب رئیس دوم مجلس با بیان اینکه امروز ملت ایران در اوج قدرت و اقتدار با دنیا سخن می‌گوید، گفت: امروز تمام سرزمین فلسطین متأثر و متبلور از اندیشه‌های ناب امام خمینی است.

امروز ملت ایران در اوج اقتدار با دنیا سخن می‌گوید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام محمدحسین ابوترا‌بی‌فرد جمعه شب در نشست شکرانه راهیابی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی به مجلس نهم با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، تلاش‌های دشمنان را برای یک بار دیگر بی‌ثمر گذاشت، اظهار داشت: با وجود تمامی تلاش‌های استکبار در سال‌های اخیر با هدف تخریب چهره انقلاب، اما کماکان مردم منطقه ایران را با نام نظام اسلامی می‌شناسند.

وی با بیان اینکه نماد اسلامیت در کشور وجود ولی‌فقیه است گفت: مردم مظلوم امروزه در کشورهای مختلف، نظام ایران را نظامی اسلامی و با شاخص‌های دینی می‌بینند و بنابر الگوهای این نظام این رفتار می‌کنند.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات دشمن‌شکن بود افزود: امروز کشورهایی که خود را مهد دموکراسی می‌دانند کمتر، حضور بالای 30 درصدی مردم خود در انتخابات را تجربه کرده‌اند و این در حالی است که در ایران اسلامی حضور مردم همیشه چشمگیر و پرشور است.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس هشتم، امروز ملت ایران در اوج قدرت و اقتدار با دنیا سخن می‌گوید.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سال‌های پس از انقلاب پیشرفت‌های متعدد علمی داشته است، افزود: آینده در دست ملتی است که دانشمندان و عالمان زیاد و قابلی داشته باشد و باید گفت که ملت ایران از این مبحث به خوبی برخوردار است.

ابوترابی‌فرد در این بخش از سخنان خود افزود: ساحل‌نشینان جنوبی ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس به عنوان کشورهای توسعه یافته نگاه نکنند و بدانند که اگر برخی از کشورهای خلیج فارس پیشرفت‌هایی هم دارند، وارداتی و زودگذر است که توسط زیاده‌خواهان استکبار به آنها اعطاء و هر وقت که بخواهند از آنها می‌گیرند.

وی در این راستا افزود: این کشورها به شدت از عدم نیروی انسانی و پیشرفت بومی در علوم رنج می‌برند و در این بخش به کشورهای غربی محتاج هستند در حالی که ایران اسلامی امروز خود به تولید کننده علم تبدیل شده است.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی از سران رژیم اشغالگر قدس در اظهارات خود اذعان کرده‌اند که "غزه تبلور تفکر اسلامی است"، افزود: ما باید به آنها بگوییم که نه تنها غزه بلکه تمام فلسطین تبلور اندیشه‌های امام خمینی کبیر است.

ابوترابی‌فرد در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از حضور مردم هرمزگان و به ویژه بندرعباس در انتخابات اخیر،‌ به معرفی و ذکر توانمندهای سه کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان در این استان پرداخت.

جبهه یاد شده برای انتخابات مذکور محمد آشوری،‌ منصور آرامی و سیدعبدالکریم هاشمی را به عنوان کاندیدا معرفی نمود که هر سه این کاندیداها منتخب شدند.

هرمزگان در مجلس شورای اسلامی صاحب پنج کرسی است.

ابوالقاسم جراره و احمد جباری از لیست جبهه پایداری از دیگر منتخبان مردم این استان در انتخابات مجلس نهم به شمار می‌روند.

در این نشست هم‌چنین سه کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان و مسئولان این جبهه هرمزگان نیز سخنرانی کردند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول