اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استان اردبیل:

انتخابات امروز اقتدار نظام را در منطقه افزایش داد / مردم همچنان به پای صندوق‌های رأی می‌آیند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استان اردبیل گفت: ‌انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقتدار نظام را در منطقه افزایش و دشمن را در توطئه‌های خود ناکام گذاشت.

انتخابات امروز اقتدار نظام را در منطقه افزایش داد / مردم همچنان به پای صندوق‌های رأی می‌آیند

احمد عظیمی‌سرابی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: در سطح استان علاقمندی به حضور حداکثری و مشارکت اجتماعی قوی مردم نشان داد که استقلال ایران خدشه‌ناپذیر بوده و دشمن با هیچ ترفندی نمی‌تواند بر تصمیم ایران رسوخ کند.

وی مشارکت مردم استان را در مقایسه با سایر انتخابات بسیار مناسب اعلام کرد و افزود: دشمن در این انتخابات بر دو مؤلفه کاهش مشارکت با دستاویز قرار دادن تحریم و القای تقلب و شبهه در ساختار انتخابات در صورت حضور حداکثری برنامه‌ریزی کرده بود اما حضور مردم این برنامه‌ریزی‌ها را نقش بر آب کرد.

عظیمی‌سرابی با یادآوری این‌که مشارکت حداکثری ملت اقتدار نظام و منطقه را ارتقا داد، خاطر نشان کرد: اکنون با این انتخابات دیپلمات‌های ما در میز مذاکره و سطوح بین‌المللی از یک اقتدار عظیم برخوردار بوده و ایران نیز با داشتن امنیت پایدار سرآمد جهان است.

 

رأی اولی‌ها با مطالعه حضور یافتند

مسئول کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود حضور برجسته رأی اولی‌ها را در این انتخابات یادآور شد و اضافه کرد: حضور برجسته و مسئولانه رأی اولی‌ها برخلاف سایر انتخابات در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با شناخت و اطلاعات لازم همراه بود و این امر تمایز این انتخابات را نشان می‌داد.

وی با یادآوری این‌که تمام مؤلفه‌های انتخاباتی در این دوره از سوی عوامل اجرایی رعایت شده است، ادامه داد: ما امروز شاهد اقتدار ایران در سطح منطقه بودیم و به اذعان استکبار بار دیگر برای چندمین بار توطئه‌های دشمن خنثی شد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول