اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

سال 90 سال اقتدار ایران بود

خبرگزاری فارس: فرماندار ابرکوه با بیان اینکه سال 90 سال اقتدار ایران بود، گفت: با حوادث پیش آمده در سطح جهان و منطقه در سالی که گذشت، پرچم اقتدار ایران اسلامی را برافراشته‌تر کرد.

سال 90 سال اقتدار ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، اسماعیل برزگرزاده ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری ابرکوه با تشکر از تلاش یک ‌ساله مجموعه اداری شهرستان ابرکوه اظهار داشت: خدا را شاکریم که در دورانی زندگی می‌کنیم که قادر به درک نظام اسلامی هستیم و عطر شهدا را استشمام می‌کنیم.

وی افزود: سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و یکی از مهم‌ترین حوادث امسال تأثیر گرفتن کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی ایران بود که به سقوط کشاندن برخی از دیکتاتورهای منطقه را به دنبال داشت.

برزگرزاده خاطرنشان کرد: در این سال هم‌چنین شاهد مشکلات در کشورهای اروپایی و آمریکا بودیم که نشان داد تنها حکومت دینی پاسخ‌گوی مشکلات امروز جهان است.

وی افزود: شکست مفتضحانه دنیای غرب در مقابل ایران نیز که با تدابیر پیامبرگونه رهبری صورت گرفت، پرچم اقتدار ایران اسلامی را در جهان برافراشته‌تر کرد.

فرماندار ابرکوه هم‌چنین گزارشی از پیشرفت‌های برخی از پروژه‌های عمرانی شهرستان ابرکوه ارائه کرد.

امام جمعه ابرکوه نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه اداری شهرستان ابرکوه در سالی که گذشت اظهار داشت: دشمنان و نوچه‌های داخلی آنان تمام تلاش خود برای ضربه زدن به عنوان سال را که به نام سال جهاد اقتصادی نامیده شده بود به کار گرفتند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی افزود: تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی، تحریم‌های بانکی و نفتی و سوءاستفاده‌های مالی نیز در همین راستا بود که با بصیرت رهبری و همکاری مردم اثربخشی خود را از دست داد.

وی افزود: امیدواریم که در سال جدید آغوش خود را برای خدمت بی‌منت به مردم باز کنیم و با تلاش و سازندگی بر اندام زیبای نظام اسلامی لباس عزت بپوشیم.

معاون فرماندار ابرکوه نیز در اظهارات کوتاهی از مسئولان خواست: میزان پیشرفت مصوبات قبلی سفرهای رئیس جمهور و رهبری را برای ارائه در دور چهارم سفر رئیس جمهور به استان یزد و به فرمانداری ارسال کنند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول