اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

انتخابات نمایش اقتدار ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: انتخابات مجلس نهم نمایش اقتدار ملی در عرصه جهانی است.

انتخابات نمایش اقتدار ملی است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب ضمن اینکه از حضور اقشار مختلف جامعه در انتخابات قدردانی کرد اظهار داشت: قدرت و عظمت ملت ایران در گرو وحدت کلمه آنها است لذا ملت ایران دیروز صحنه‌های زیبایی از اتحاد، همدلی و یکرنگی آفریدند به طوری که این حضور حداکثری موجب وحشت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

وی گفت: در همه برهه‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب مجلس‌ از افرادی مقتدر، توانمند و استکبارستیز تشکیل شده، لذا به طور قطع با فراست و هوشیاری که از ملت بزرگ ایران سراغ داریم کاندیداهایی را با این ویژگی‌های برجسته انتخاب کرده‌اند و مجلس نهم نیز مطابق با اصول نظام رو به جلو همراه با قوه مجریه و قوه قضائیه حرکت خواهد کرد تا بیش از پیش بر اقتدار و عزت ملت ما در عرصه‌های مختلف اعم از داخلی و منطقه‌ای و خارجی بیش از پیش افزوده شود.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران استفاده از حق رأی خود را یک وظیفه شرعی و اخلاقی می‌دانستند و می‌دانند خاطر نشان کرد: در ابتدای امر این طور به نظر می‌رسید که برگزاری انتخابات و مراجعه به آرای مردم یک آیین فقط سیاسی و اجتماعی است، ولی با توجه به اینکه حکومت حاکم بر کشور ما دینی و مبتنی بر اسلام است استفاده کردن از حق رأی به عنوان یک تکلیف شرعی بر دوش مردم قرار گرفته به طوری که در همه انتخابات‌های برگزار شده از ابتدای انقلاب تاکنون از حق رأی خود استفاده کرده‌اند.

 وی حضور حداکثری در انتخابات را نشان‌دهنده پایگاه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: ملت متدین کشور سال 57 با به زیرکشیدن حکومت استبدادی و دست‌نشانده دشمن به استقرار حکومت مبتنی بر اسلام رأی دادند، لذا هم اکنون با وجود گذشت 33 سال از آن زمان تاکنون از ارزش‌های انقلاب به معنای واقعی مقابل دشمنان و معاندان حراست می‌کنند تا گزندی به آن وارد نشود.

امام جمعه میاندوآب به حضور شخصیت‌های برجسته اعم از هنرمندان، نخبگان علمی، نام‌آوران ورزشی و .. در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و اذعان داشت: در این روز حماسی اقشار مختلف جامعه بدون توجه به شأن و پایگاه اجتماعی در کنار سایر مردم برای انتخاب افراد اصلح و کاردان به مراکز رأی‌گیری مراجعه کردند به طوری که حضور آنها به مردم برای قرار گرفتن در این مسیر شور و انگیزه بیشتری می‌داد.

 

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول