اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

حضور اقلیت‌ها در انتخابات فقط برای اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور تمام اقلیت‌ها در انتخابات حاوی این پیام است که تمام مردم از تمام مذاهب در کنار یکدیگر در راه آزادی و اقتدار کشور تلاش می‌کنند.

حضور اقلیت‌ها در انتخابات فقط برای اقتدار ایران است

آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قرشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در اصل انتخابات جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای نیست اما این که دشمنان اسلام و نظام اسلامی به مخالفت با این حضور برخاسته‌اند نشانگر عزم راسخ مردم برای مقابله با تهدیدات است.

وی افزود: رضایت امام زمان(عج) از مردم مهم‌ترین امری است که می‌تواند در این زمینه مورد اهمیت واقع شده و در جامعه اسلامی اثری مهم و دارای بار معنایی بالا به شمار رود.

قرشی، اضافه کرد: حضور همه‌جانبه در انتخابات و سایر صحنه‌های دینی و سیاسی نوعی عبادت و جهاد فی‌سبیل‌الله به شمار می‌رود چراکه این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و معاندان اسلام و انقلاب است.

این مسئول، در ادامه با اشاره به این امر که حضور در انتخابات ادای تکلیف در قبال خون شهدای انقلاب اسلامی است، بیان کرد: انتخاب فرد اصلح از حضور در انتخابات دارای اهمیت بسیاری است چرا که این انتخاب می‌تواند در آینده نظام و انقلاب اسلامی اثرگذار باشد.

مفسر قرآن کریم، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش آمریکا و سایر متحدان این کشور برای مقابله با حضور ملی در انتخابات ایران اسلامی، گفت: این کشورها در تلاش هستند تا با سخنان و تحریکات خود مردم را از حضور در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی دور کنند اما حضور مردم و انتخاب افراد اصلح و حضور افراد لایق در مجلس شورای اسلامی پاسخی سنگین به این تهدیدات خواهد بود.

قرشی، با اشاره به اهمیت حضور اقلیت‌های دینی در انتخابات، اظهار داشت: حضور تمام اقلیت‌های دینی و مذاهب مختلف اسلامی در صحنه انتخابات حاوی این پیام است که تمام مردم ایران از تمام مذاهب و ادیان الهی در کنار یکدیگر در راه آزادی و اقتدار کشور تلاش می‌کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در پایان سخنان خود، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این حضور سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و در راس آنها آمریکا است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول