اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

برگزاری 38 دوره گفتمان‌های دینی توسط تبلیغات ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری 38 دوره گفتمان‌های دینی توسط اداره تبلیغات در ملایر طی سال جاری خبر داد.

برگزاری 38 دوره گفتمان‌های دینی توسط تبلیغات ملایر

حجت‌الاسلام داود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر به برگزاری برنامه‌های دینی در اداره تبلیغات ملایر اشاره   کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما گفتمان‌های دینی در سال جاری بوده که با موضوعات مختلف اعم از آسیب‌های اجتماعی، انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و دستاوردهای انقلاب، عفاف و حجاب، انتخابات، مهدویت و آسیب‌های آن و... بوده است.

 وی هدف از برگزاری این گفتمان‌ها را پاسخگویی به شبهات اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی نوجوانان و جوانان جامعه عنوان   کرد و گفت: در این گفتمان‌ها تلاش شده در زمینه کمک به رشد و ترویج فضایل اخلاقی و مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی گام برداشته شود.  

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: این گفتمان‌ها در سطح دبیرستان‌های شهر و روستا، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه  شهرستان برگزار شده که 33 گفتمان دانش‌آموزی و سه گفتمان دانشجویی و دو مورد در حوزه علمیه بوده که نسبت به سال گذشته در برگزاری این امر رشد داشته‌ام.

وی ابراز داشت: علاوه بر این، گفتمان‌های دینی نیز در مساجد امسال برگزار شده که موضوعات آن شامل نماز، راه‌های جذب جوانان به مساجد و ... بوده است.

عباسی تصریح کرد: در همه گفتمان‌ها از حضور اساتید حوزه و دانشگاه از شهرستان، استان و اساتید قم استفاده شده  است.

وی در پایان به ایام نوروز اشاره کرد و گفت: اداره تبلیغات در این ایام با نصب بنر خیرمقدم به مسافران و نصب بنر هفت‌سین قرآنی و آیاتی که با "سین" شروع می‌شوند در سطح میادین و معابر شهر و همکاری با ادارات و ستاد تسهیلات نوروزی به استقبال سال جدید می‌رود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول