اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر:

20 گفتمان دینی در ایرانشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت: به‌منظور پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان تعداد 20 گفتمان دینی در بزمان و بمپور برگزار شد.

20 گفتمان دینی در ایرانشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان‌و‌بلوچستان محمدرضا بامری اظهار داشت: 20 گفتمان دینی به مناسبت‌های مختلف در نیمه دوم سال 90 در ایرانشهر، بزمان و بمپور برگزار شد.

وی افزود: گفتمان‌های برگزار شده در مناسبت‌های امامت و ولایت، همایش وحدت تشیع و تسنن، عبرت‌های عاشورایی، آغاز امامت و زعامت امام زمان(عج)، سالروز تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر، بصیرت دینی، گفتمان‌های ویژه برای حوزه‌های علمیه و میثاق با ولایت و .... است.

بامری گفت: این گفتمان‌ها با حضور دانش‌آموزان، اساتید کشوری و استانی و علمای تشیع و تسنن برگزار شده است.

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر نیز از برگزاری 12 محفل انس با قرآن در ایرانشهر خبر داد و گفت: به منظور انس بیشتر جوانان با کلام وحی تعداد 12 محفل انس با قرآن در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

مسلم خدابخشی تصریح کرد: از ابتدای سال 90 تاکنون تعداد 12 محفل انس با قرآن به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی در شهرستان ایرانشهر برگزار شده است.

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر بیان کرد: این محافل با همکاری مؤسسه نغمه نور ایرانشهر در سطح مساجد و حسینیه‌ها برگزار و بیش از یک‌هزار و 600 نفر از علاقمندان به ساحت قرآن کریم و قاریان برتر استانی و ممتاز کشوری حضور داشتند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول