اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

کتاب گفتمان در مازندران تولید شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیش از 3 هزار نسخه کتاب گفتمان چهار با عنوان زندگی مهارت می‌خواهد از سوی دبیرخانه گفتمان فرهنگی سازمان تبلیغات مازندران تولید و چاپ شد.

کتاب گفتمان در مازندران تولید شد

علیرضا زرقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: کتاب زندگی مهارت می‌خواهد در واقع پاسخ به سئوالات مهارت‌های زندگی دان‌ آموزان در جلسات گفتمان دینی مازندران است که با هدف رفع برخی از نیازهای فکری و پاسخ به شبهات اعتقادی جوانان تولید و چاپ شده است.

وی افزود: اداره کل تبلیغات مازندران با برگزاری گفتمان‌های دینی جوان در سطح مدارس شهرهای مختلف استان و نیز انتشار نشریه گفتمان دینی برای پاسخ دادن به حجم بالای سئوالات دانش‌آموزان در حد توان خود اقدام کرده است که با اقبال خوب دانش‌آموزان نیز مواجه شده است.

زرقانی بیان داشت: دبیرخانه گفتمان دینی همزمان با برگزاری جلسات گفتمان، سئوالات دانش‌آموزان را جمع‌آوری کرده که در سال 87 از بین انبوه سئوالات، 10هزار سئوال بر اساس فراوانی آن تدوین و در ویژه‌نامه نشریه گفتمان دینی منتشر شده است.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به تعدد سئوالات جدید دانش‌آموزان، دبیرخانه گفتمان دینی بر آن شد تا کتاب سئوالات گفتمان را با حدود 15 هزار سئوال دانش‌آموزان در 12 موضوع و بر اساس فراوانی سئوالات دانش‌آموزان دسته‌بندی کند و برای  دستیابی فوری استادان گفتمان و آمادگی قبلی آنان در جلسات گفتمان دینی اقدام به چاپ کتاب سئوالات کند.

زرقانی تصریح کرد: کتاب گفتمان چهار در واقع استمرار تولیدات قبلی از جمله گفتمان یک و گفتمان دو با عنوان شبهات پاسخ دارد که پاسخ به سئوالات حجاب و عفاف و همچنین گفتمان سه با عنوان آسیب‌ها درمان دارد که پاسخ به سئوالات آسیب‌های اجتماعی است تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول