اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی سمنان:

شهادت‏طلبی با ارزش‏ترین روحیات انسانی است

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان گفت: شهادت‏طلبی از ارزشمندترین روحیات و ملکات فاضله انسانی نزد خدای متعال به شمار می‏رود.

شهادت‏طلبی با ارزش‏ترین روحیات انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا پیش از ظهر امروز در حاشیه یادواره شهدای مسجد جامع سمنان در محل این مسجد گفت: شهادت برترین واژه فرهنگ اسلامی و از مقدس‏ترین مفاهیم معارف الهی است.

وی تصریح کرد: شهادت اوج کمال انسان است که تمام هستی خود را یکجا نثار معبود می‏کند.

تقوی‏نیا افزود: فرهنگ شهادت‏طلبی با تزکیه مؤمنان و تقویت روح ایمان، تعبّد و غیرت دینی و نیز تقویت روح ایثار، تعاون، صبر، ولایت‏پذیری و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی، جامعه دینی را اقتدار، عزت و استحکام می‏بخشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سمنان گفت: شهادت‏طلبی از ارزشمندترین روحیات و ملکات فاضله انسانی نزد خدای متعال به شمار می‏رود.

وی در خصوص به شهادت رسیدن تعدادی از دانشمندان هسته‏ای توسط عوامل مزدور استکبار تصریح کرد: مسیر رشد و پیشرفت ایران در عرصه‏های اقتصادی، تولیدی، صنعتی و نظامی با تبعیت از آرمان‏های حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و در راستای نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی طی می‏شود.

به گزارش فارس، این مراسم توسط ستاد یادواره شهدای مسجد جامع سمنان و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سمنان با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول