اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم:

فرهنگ شهادت مانع تحقق اهداف دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه باشد، دشمنان اسلام و انقلاب به اهداف خود نمی‌رسند.

فرهنگ شهادت مانع تحقق اهداف دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان شاهرود که به همت کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدا اظهار کرد: مراسم گرامیداشت شهدا برگزار می‏شود تا فراموش نکنیم که به همت چه کسانی اکنون به راحتی و آسایش زندگی می‏کنیم و غبار روزمرگی ما را با خود نبرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه شهیدان زندگان حقیقی و بر اعمال همه ناظر هستند، افزود: شهدای فرهنگی، مدرسه جهاد با استکبار را بر مدرسه جهاد بر جهل مقدم دانستند، هر چند در سنگر مبارزه با استکبار نیز مبارزه با جهل را فراموش نکرده و آنجا نیز کلاس درس و تحصیل خود برای رزمندگان را برقرار کردند.

وی شهیدان فرهنگی را افرادی برشمرد که نشان دادند مبارزه با جهل و نادانی و استکبار توأم با هم است و باید این مبارزه را تا پیروزی نهایی ادامه داد.

رعایتی با اشاره به اهداف دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: دشمنان با بررسی‏های زیاد به این نتیجه رسیده‏اند که تا فرهنگ شهادت در جامعه باشد، آنها به اهداف خود نخواهند رسید.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: این فرهنگ چون رودی خروشان در رگ‏های جامعه ایرانی از پیر و جوان جریان دارد و زنده بودن شهیدان از همین جا قابل درک است.

رعایتی در پایان سخنان خود گفت: باید تلاش کرد تا در سنگر علم و دانش و تعلیم و تربیت، دانش‏آموزان را با فرهنگ جهاد و شهادت و مهدویت آشنا ساخت، چرا که راه بیمه شدن نظام اسلامی و نسل‏های انقلاب در گرو فرهنگ شهادت و مهدویت است.

به گزارش فارس، در این مراسم که در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد، فرهنگیان بسیجی و خانواده شهدای فرهنگی و مسئولان سپاه و آموزش و پرورش و جمعی از دانش‏آموزان شاهرودی حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول