اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فومن:

تقویت فرهنگ جهاد و شهادت از اهداف راهیان‌نور است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: تقویت فرهنگ جهاد و شهادت از مهم‌ترین اهداف راهیان‌نور است.

تقویت فرهنگ جهاد و شهادت از اهداف راهیان‌نور است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن علی توشه بعد از ظهر امروز در جریان اعزام چهارمین مرحله از کاروان راهیان‌نور اظهار داشت: در این مرحله 746 نفر از بسیجیان سپاه ناحیه فومن به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اهداف سفر راهیان‌نور ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف کاروان‌های راهیان‌نور تقویت فرهنگ جهاد و شهادت است.

توشه تبیین عزت، عظمت و اقتدار ایران در برابر استکبار جهانی را از اهداف راهیان‌نور دانست و اذعان کرد: آنچه در راهیان نور انجام می‌گیرد یک جهاد فرهنگی است که خود کمتر از جهاد دفاعی نیست.

وی از دیگر برنامه‌های راهیان‌نور را معرفی اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن بیان کرد: ثبت و ضبط و انتقال ارزش‌های آفریده شده در دوران پرشکوه دفاع مقدس تاثیر بسزایی در انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دارد و جامعه را همواره سرزنده نگه می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون سه مرحله اعزام کاروان راهیان نور در سپاه ناحیه فومن انجام گرفته است خاطر نشان کرد: تاکنون 848 نفر از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.

توشه پنجمین مرحله اعزام کاروان راهیان‌نور را در تاریخ 21 اردیبهشت عنوان و اذعان کرد: در این مرحله 450 نفر از بسیجیان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی امام جمعه فومن نیز در این مراسم از برنامه‌ریزی مسئولان برای اعزام کاروان راهیان‌نور قدردانی و بر ادامه این حرکت بزرگ فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول