اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پارس‌آباد:

کاروان راهیان نور دل‌سپردگان ولایت و شهادت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور در حقیقت عزیمت آنهایی هستند که عاشقانه در مسیر ولایت و شهادت آرزوی تحقق خواسته قلبی خود را دارند.

کاروان راهیان نور دل‌سپردگان ولایت و شهادت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سلامت صفری عصر امروز در مراسم عزیمت 600 نفر از بسیجیان در قالب کاروان زیارتی راهیان نور به مناطق جنگی جنوب از پارس‌آباد اظهار داشت: امروز در حالی که سال‌ها از دوران دفاع مقدس می‌گذرد همچنان رایحه و عطر شهادت در جای‌جای این کشور پراکنده است و همه به دنبال التیام درد خود با اقتدا به شهدا و آرمان آنها هستند.

وی با یادآوری این‌که نسل امروز به حرکت عظیم بازدید از مناطق جنگی و آشنا شدن با عملیات‌های عظیم دوران دفاع مقدس نیاز مبرم دارند، تصریح کرد: راهیان نور یک فرهنگ ماندگار در پاسداری از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است که دشمنان ما سعی می‌کنند ماهیت و اصالت آن را خدشه‌دار جلوه دهند.

صفری با بیان این‌که نسل سوم و چهارم انقلاب باید با مرور و خواندن وصیت‌ شهدا و سفارش آنها در جهاد اکبر و مقابله با تهاجم‌های فرهنگی آبدیده‌تر شود، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی سعی می‌کند بین نسل اول و دوم انقلاب با نسل سوم و چهارم که کمتر با حال و هوای جنگ و دوران پیروزی انقلاب آشنا هستند، گسست ایجاد کرده و از این طریق داشته‌های ما را زیر سئوال ببرند.

به گزارش فارس، فرمانده سپاه پارس‌آباد یکی از برنامه‌های مؤثر و کارآمد در حفظ و احیای بسیاری از دستاوردهای دوران دفاع مقدس را برپایی کاروان‌های راهیان نور و تداوم این حرکت توصیف کرد و ادامه داد: ما در این حرکت هم معنویت و هم دلدادگی جوانان را به خوبی مشاهده می‌کنیم و باید از این حرکت عظیم به نفع اصلاح بسیاری از امور استفاده کرد.

وی به تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی، عقیدتی و رزمایش رزمی، فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: زیارت یادمان شهدای هویزه، شلمچه، اروندکنار، والفجر هشت، بیت‌المقدس، کربلای چهار و پنج و همچنین محورهای عملیاتی طلاییه، خیبر و بدر در قالب این اعزام تدارک دیده شده است.

این مسئول اضافه کرد: کاروان 600 نفری از بسیجیان این شهرستان از اقشار مختلف به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول