اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز بهداشتی و درمان آبپخش خبر داد:

فعالیت شبانه‌روزی مرکز بهداشتی آبپخش در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز بهداشتی و درمان آبپخش از فعالیت شبانه‌روزی مرکز بهداشتی آبپخش در ایام نوروز خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی مرکز بهداشتی آبپخش در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش عبدالحسین رستمی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش و اعضاء ستاد تسهیلات سفر این بخش اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی مطلوب به مسافران نوروزی در چارچوب اهداف ستاد تسهیلات سفر از اقداماتی است که مرکز بهداشت و درمان آبپخش مورد توجه قرار داده است.

مسئول مرکز بهداشت و درمان آبپخش تاکید کرد: سلامت از مسائل مهمی است که همواره در ایام تعطیلات نوروزی مورد توجه قرار می‌گیرد و متولیان امر سلامت با برنامه‌های مدون همواره اقدامات مطلوبی در راستای بهبود شاخص‌های سلامت در ایام تعطیلات نوروزی انجام می‌دهند.

رستمی یادآور شد: رنگ‌آمیزی موانع و سرعت‌گیرهای خیابان اصلی شهر آبپخش از مسائل مهمی است که در تامین امنیت جسمانی و سلامت مسافران نوروزی و شهروندان آبپخشی و همچنین جلوگیری از وقوع حوادث راهنمایی و رانندگی در ایام پرترافیک نوروز و پایان سال امری ضروری است و از شهرداری آبپخش می‌خواهیم این مساله مهم را مورد توجه قرار دهد.

وی به خطرات ناشی از خفگی و غرق شدن در آب‌ رودخانه‌های اطراف شهر آبپخش و مبادی ورودی شهر اشاره کرد و افزود: نصب تابلوهای تعیین عمق آب‌ها و تابلوهای ممنوعیت شنا ممنوع در حوزه‌های رودخانه‌ها و حاشیه آنها از مسائل مهمی است که انتظار داریم مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش به طور خاص بر آن توجه داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: امنیت پرسنل مرکز بهداشتی از مسائل مهمی است که همواره مورد تاکید ما بوده و از نیروی انتظامی می‌خواهیم در صورت انتقال مصدومان درگیری‌های احتمالی به مرکز بهداشتی شهر آبپخش برای حفظ امنیت پرسنل این مرکز در مرکز بهداشتی آبپخش حاضر شوند.

مسئول مرکز بهداشت و درمان آبپخش تاکید کرد: در نوروز 91 برای نخستین بار آزمایشگاه و مرکز بهداشتی آبپخش به صورت شبانه‌روزی برای ارائه خدمات لازم و احتمالی به شهروندان و مسافران نوروزی فعال خواهد بود و آمادگی ارائه خدمات متنوع آزمایشگاهی را داریم.

رستمی گفت: بهداشت محل اسکان مسافران نوروزی از مسائل مهمی است که از اعضاء کمیته اسکان می‌خواهیم به صورت ویژه بر آن توجه کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول